اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

150 مدرسه متخلف خراسان رضوی تذکر شفاهی گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:‌ 150 مدرسه متخلف استان تذکر شفاهی و 9 مدرسه تذکر کتبی گرفته‌اند.

150 مدرسه متخلف خراسان رضوی تذکر شفاهی گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدرضا حاجتمند صبح امروز در حاشیه نشست کارشناسان ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در تالار تربیت نیشابور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ اکثر تخلفات به‌ دلیل گرفتن مبالغ دریافتی برای کلاس‌های فوق برنامه، شهریه بیش‌ از حد مجاز مدارس غیرانتفاعی و نبود اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌های ثبت نام برای اولیا بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ‌در دو مرحله از 6 هزار و 50 آموزشگاه استان بازدید به عمل آمده و امسال کمترین شکایات مکتوب را در استان داشته‌ایم که فقط سه مورد بوده است.
وی افزود: از ابتدای مهرماه مدارس به‌صورت مستقیم اجازه ثبت نام ندارند مگر اینکه متقاضی از ستاد ثبت‌نام معرفی‌نامه دریافت کند.
دبیر ستاد ثبت‌نام اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اضافه کرد: 48 ستاد فعال در استان برای ثبت نام دانش‌آموزان فعال شدند.
حاجتمند با یادآوری اینکه خانواده‌ها برای ثبت نام دانش‌آموزان قبول شده شهریور خود هیچ‌گونه نگرانی نداشته ‌باشند، اظهار داشت: چنانچه خانواده‌ای مشکل داشته و موفق به ثبت‌نام نشده است با مراجعه به ستادهای ثبت‌نام شهرستان‌ها، نواحی و مناطق و دریافت معرفی‌نامه می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: تمام مدارس موظف بوده‌اند که 20 درصد ظرفیت ثبت‌نامی خود را برای شهریور داشته باشند.
حاجتمند با بیان این مطلب که تعطیلی پنج‌شنبه در تمام مدارس ابتدایی استان از ابتدای مهرماه قطعی است، افزود: مدیران مدارس مقطع راهنمایی و متوسطه نیز می‌توانند با تمهید مقدمات و کسب مجوز از ادارات شهرستان‌های خود در زمینه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در مدارس خود اقدام کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول