اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

60 مدرسه در کوثر نیازمند بازسازی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: 60 مدرسه در شهرستان کوثر به دلیل قدمت و فرسودگی بیش از حد نیازمند بازسازی و ترمیم است.

60 مدرسه در کوثر نیازمند بازسازی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کوثر اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تمام مدارس شهرستان کوثر در سال تحصیلی جدید تک نوبته شدند. 
وی خاطرنشان کرد: با فعالیت‌های انجام شده، در حال حاضر نیاز به احداث مدرسه جدید در سطح روستاهای این شهرستان وجود ندارد.
فرماندار شهرستان کوثر ارتقای جایگاه آموزشی را نیازمند تعامل، همکاری، تلاش مضاعف، دلسوزی، نظارت، مدیریت و افزایش فوق برنامه‌های آموزشی دانست و گفت: شوراها جایگاه خوبی در تصمیم‌گیری‌ها دارند و می‌توانند به فعالیت‌های آموزش و پرورش جهت بدهند.
رئیس‌ شورای آموزش و پرورش کوثر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش محور توسعه پایدار کشور است، بیان داشت: دولت عدالت‌محور به لحاظ تاثیر‌گذاری آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف جامعه بیشترین توجه را به این ارگان معطوف داشته است.
فرماندار کوثر آموزش و تربیت صحیح نوجوانان را از وظایف اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد و سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش را یک ضرورت برشمرد.
امام جمعه شهرستان کوثر نیز در این جلسه ابراز داشت: آنچه که در یک جامعه موجب تحول و دگرگونی‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می‌شود توجه به نهاد آموزش و پرورش است که در کنار آن نیز همیشه همراهی نهاد خانواده یک اصل است.
حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش به ویژه معلمان و مدیران نقش پیشتازی در تربیت صحیح نسل‌های آینده دارند، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم سعادت و خوشبختی جامعه و افراد حاضر در آن را ببینیم باید به آموزش و پرورش یک نگاه خاص و غیر از نگاه عادی داشته باشیم.
عبداللهی در این جلسه اظهار امیدواری کرد مدارس با یک جلوه و شکوه خاص برای دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی آماده باشند تا با نشاط و شادابی نسل‌های آینده بتوانند به تربیت خود ادامه دهند.
وی توجه به تصمیمات شورای آموزش و پرورش را ضروری خواند و از مدیران و مجموعه اداری شهرستان خواست تا به تعهدات خود در قبال آموزش و پرورش پایبند بوده و نسبت به اجرای آن اقدام کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول