اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معادن صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

ادغام وزارتخانه‌ها با امنیت شغلی کارکنان همراه است

خبرگزاری فارس: معادن صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با انجام ادغام‌ها، کارکنان هر دو سازمان سابق هیچ نگرانی در زمینه امنیت شغلی نداشته باشند.

ادغام وزارتخانه‌ها با امنیت شغلی کارکنان همراه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، وجیه‌الله جعفری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به سهم بیش از 40 درصدی بخش بازرگانی و صنعت در اقتصاد کشور اظهار داشت: این موضوع لزوم اتحاد سیاست مدیریت متمرکز را ایجاب می‌کرد و به همین دلیل موضوع ادغام‌ها مطرح و اجرایی شد.
وی افزود: باید در فضای همدلی و تعامل، فرآیند ادغام دو مجموعه در استان فارس انجام شود.
جعفری تصریح کرد: با انجام موضوع ادغام‌ها بین وزارتخانه‌های سابق بازرگانی و صنایع و معادن، این تدبیر با استقبال عمومی مواجه شد و فرآیند ادغام با کمترین تنش و مشکل و بیشترین استقبال همراه بود.
معادن صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دو وزارتخانه سابق صنایع و معادن و بازرگانی در بسیاری از ماموریت‌ها در یک راستا و هدف فعالیت خود را انجام می‌دادند، گفت: در ساختار موجود هدایت مدیریت در بخش اقتصادی است تا منجر به حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی شود.
وی با تاکید بر بهره‌گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای ارتقا و کارآمدی مجموعه صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بخش خصوصی و دولتی باید در راستای یکدیگر حرکت کنند تا منجر به شکوفایی تولید، تجارت و معدن کشور شود.
معاون معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت و توان نیروی انسانی در مجموعه سابق صنایع و معادن و بازرگانی در فرآیند ادغام خاطرنشان کرد: با انجام ادغام‌ها، همکاران هر دو سازمان سابق هیچ نگرانی در زمینه امنیت شغلی نداشته باشند.
جعفری با قدردانی از تلاش‌های رئیس سابق سازمان بازرگانی فارس و رضایت از عملکرد وی برای او در مسئولیت‌های آتی آرزوی موفقیت کرد.
غفار صفری سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس نیز در این مراسم بر بهره‌گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: باید با همیاری و همکاری همکاران سابق در مجموعه‌های بازرگانی صنایع و معادن و استفاده از توان بخش خصوصی استان، شاهد ارتقای فعالیت این سازمان باشیم.
مهران حفاری رئیس سابق سازمان بازرگانی فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، مجموعه سازمان سابق بازرگانی فارس ماموریت بزرگی در این استان اجرا کرد، گفت: اجرای موفق این قانون در حوزه بازرگانی در فارس با همکاری و تعامل تشکل‌های صنفی و صنعتی بخش خصوصی محقق شد.
وی با قدردانی از همکاری و همیاری و تعامل مجامع صنفی و تشکل‌های بخش خصوصی در زمان تصدی در سازمان بازرگانی فارس تصریح کرد: امید است با تعامل دو چندان این مجموعه‌ها با توجه به ادغام مجموعه‌های صنعت، معدن و تجارت شاهد پویایی و شکوفایی این بخش‌ها باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول