اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد:

احداث ساختمان صنایع و معادن فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از پیگیری به منظور احداث ساختمان صنایع و معادن فیروزکوه خبر داد.

احداث ساختمان صنایع و معادن فیروزکوه
اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از واگذاری زمین و اختصاص 400 میلیون ریال برای احداث ساختمان اداره صنایع و معادن در شهرستان فیروزکوه خبر داد.
وی ادامه داد: پیگیری‌های خوبی نیز در زمینه انتقال کارخانه تامین ماسه و ریخته‏گری به منطقه دوشه صورت گرفته است.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از برگزاری جلسه و بازدید از شرکت ناحیه صنعتی و شهرک صنعتی علی‏دره و تهران‏گوار در خصوص بحث و بررسی مشکلات پیرامون صنعت اشاره کرد و تشکیل جلسه با ادارات و دستگاه‌های ذی‏ربط مانند آب، برق و گاز به منظور حمایت از تولیدکنندگان در ارائه خدمات به شهرک صنعتی و پیگیری رفع مشکل زیرساخت شهرک‌ها را یادآور شد.
اسفندیار به اختصاص اعتبار برای اجرای پروژه‌های مطالعاتی پی‏جویی و اکتشاف معادن اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های مناسبی نیز از سوی سازمان صنایع و معادن استان تهران در خصوص برگزاری جلسه ستاد تسهیلات بانکی در شهرستان فیروزکوه با حضور نمایندگان تام‏الاختیار این سازمان و به منظور رفع مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان فیروزکوه انجام شده است.

»»» پیوند عمیق میان ملت و حکومت
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه همچنین گفت: عامل موفقیت هر حکومتی در گرو همراهی، همدلی، پیوند عمیق میان ملت و حکومت بوده و اجرای موفق برنامه‌ها مستلزم همدلی، همراهی و نظارت مردم در فرایند اجرای آن است.
اسفندیار بیان داشت: رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند ملت ایران مگر با تدوین برنامه‌های جامع و آینده‏نگر، اجرای آن در سایه اتحاد و همدلی و تبعیت محض از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل تمام هجمه‏های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان محقق نخواهد شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول