اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دوران جنگ میدان همدلی نیروهای مسلح بود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: دوران دفاع مقدس میدان همدلی و همراهی تمام نیروهای مسلح با هدف شکست دشمن و افزودن بر عظمت و غرور ملت ایران بود.

دوران جنگ میدان همدلی نیروهای مسلح بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات غرور‌آفرین ثامن‌الائمه اظهار داشت: پنج مهر یادآور روز فراموش ‌نشدنی از مبارزات و دلاور‌مردی‌های رزمندگان اسلام است که به فرمان امام راحل (ره) در یک عملیات سریع و هماهنگ علیه مواضع ارتش اشغالگر عراق موفق به شکستن حلقه‌های محاصره شهر آبادان شدند.
استاندار اردبیل در بخشی از این پیام آورده است: شهر آبادان که از ابتدای جنگ به مدت یک سال در محاصره نیروهای نظامی عراق بود با این حمله و به خاطر وجود استحکامات متعدد دشمن که شکست آن بسیار دشوار به نظر می‌رسید با جانفشانی‌های رزمندگان محاصره شکسته شد و اولین پیروزی بزرگ دوران جنگ به ثبت رسید.
صابری در ادامه بیان داشت: عملیات ثامن‌الائمه با رمز "نصر من الله و فتح قریب" در جبهه جنوب و شمال آبادان و در شرق کارون در وسعت 15 کیلومتر از پنج مهر ماه آغاز شد و با هدف شکست حصر آبادان با همکاری و همدلی ارتش و سپاه به سرانجام رسید.
وی این عملیات را اولین همکاری سپاه و ارتش با وحدت و همدلی توام برای کسب موفقیت‌های بیشتر و تحقق آرمان بلند اعلام کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های جنگ هشت ساله ما هماهنگی تمام نیروهای مسلح به نفع نظام و حاکمیت بود و در این جنگ هیچ یک از نیروهای مسلح، گروه‌ها و احزاب سیاسی در مقابل یکدیگر قرار نگرفته بلکه توانستند شایسته‌ترین تصویر همدلی را به نمایش گذاشتند.
استاندار اردبیل در پایان این پیام به مجاهدت و فداکاری رزمندگان، ایثارگران و شهدا اشاره کرده و یاد و خاطره این مجاهدت‌ها و خلق حماسه‌ها را گرامی داشته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول