اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر داورزن:

خداوند برای تعلیم و تربیت بر انسان منت نهاد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر داورزن سبزوار گفت: خداوند یک بار آن هم به بهانه تعلیم و تربیت بر انسان منت نهاده است.

خداوند برای تعلیم و تربیت بر انسان منت نهاد
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام محمود مداحی که ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان این بخش سخن می‌گفت، با اشاره به بازگشایی مدارس و اهمیت تعلیم و تربیت اظهار داشت: در قرآن کریم همیشه موضوع تزکیه و پرورش انسان‌ها بر تعلیم و آموزش مقدم بوده است
وی افزود: دانشجویان و دانش آموزان باید همانقدر که به آموختن بها می‌دهند به تزکیه و محاسبه نفس خود نیز همت گمارند.
مداحی با اشاره به موضوع اختلاس از بانک صادرات توسط عده‌ای معلوم‌‌الحال گفت: مردم استفاده از رزق حلال و آن هم از راه مشروع را بسیار مورد توجه قرار دهند.
وی برخورد با کسانی که به بیت‌المال دست اندازی می‌کنند را مطالبه عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی باید به شدت با این پدیده زشت برخورد نماید.
وی وجود این گونه سوءاستفاده‌ها را سبب آزرده خاطری مردم عنوان کرد و تصریح کرد: این پدیده زشت آرامش روانی و روحی جامعه را سلب خواهد کرد.
امام جمعه شهر داورزن سبزوار به مظلوم واقع شدن صنعت توریسم و جذب گردشگر در کشور اشاره و گفت: دولت باید در عین حالی که شئون اسلامی و دینی را در این صنعت رعایت می‌کند نسبت به شناساندن جاذبه‌های گردشگری کشور و استفاده از سود سرشار آن اقدام نمایند.
وی یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی‌داشت و خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس در موضوعاتی همچون رهبری سلاله‌ای از نسل پیامبرگرامی وجود عشق و عرفان در پیروان خباثت فراوان دشمنان و روشنگری جبهه نفاق شباهت‌های فراوانی با عاشورای امام حسین (ع) دارد.
وی بقا و استمرار انقلاب را در گرو حمایت از ولایت فقیه دانست و گفت: مادامی که مردم پشتیبان ولایت‌فقیه باشند این کشور با قدرت و عزت راه امام و شهدا را ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول