اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

تعلیم و تربیت توأمان در اولویت باشد‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ملایر گفت: توجه به نیازمندی‌های معنوی و اخلاقی همراه با درس خواندن مهم‌ترین اولویت دانش‌آموزان باشد.

تعلیم و تربیت توأمان در اولویت باشد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا فاضلیان پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه عشقی‌فرد ملایر اظهار کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب، نبوغ علم، دانش و تقوا بود که احیا شد.
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: وظیفه شما در سال تحصیلی جدید باید تقویت ایمان باشد که لازم است مؤثرتر و کامل‌تر در این مسیر گام بردارید.
امام جمعه شهرستان ملایر دانش‌آموزان را به رعایت حجاب اسلامی، تلاوت قرآن و تقویت معنویت فراخواند و ادامه داد: چادر و حجاب شما به منزله شمشیر رزمندگان است و چرا که می‌تواند اسلام را نگاه دارد.
وی کلاس درس را برای دانش‌آموزان به منزله مساجد خواند و تصریح کرد: دانش‌آموزان حتی یک لحظه هم نباید از کلاس درس غفلت کنند و باید با نیت پاک و خالص در آن حضور یابند.
فاضلیان اخلاق اسلامی را برای معلمان و دانش‌آموزان بسیار مهم برشمرد و افزود: معلمان باید نیازمندی‌های معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان را بعد از درس نیز در اولویت قرار دهند.
مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با تبرک فرا رسیدن بازگشایی مدارس بر تحصیل و پشتکار در سال تحصیلی جدید تأکید کرد.
علی تکلو از افزوده شدن 9 مدرسه جدید در ملایر در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این مدارس شامل چهار مدرسه تیزهوشان و پنج مدرسه راهنمایی نمونه‌مردمی است.
فرماندار ملایر نیز گفت: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است که مسئولیت خطیری بود و باید به نحو احسن انجام پذیرد.
حسن خیریانپور پیشرفت جامعه را در گرو ایمان و دین دانست و تأکید کرد: برای رسیدن به جامعه مطلوب باید دانش‌آموزانی عالم و معنوی تربیت کنیم.
36 هزار دانش‌آموز امسال در ملایر سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول