اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور؛

علم و ایمان باید محور تعلیم و تربیت باشد

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: باید علم و ایمان را محور تعلیم و تربیت قرار دهیم تا آینده کشور هر چه درخشان‌تر شود.

علم و ایمان باید محور تعلیم و تربیت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مصطفی محمد نجار صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه راهنمایی شهید مدنی قزوین بیان کرد: آغاز سال تحصیلی مصادف با هفته دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: این ایام بهار تحصیل و شروع مهر است و ما امروز در استان شهید پرور قزوین و در میان مردم خون‌گرم این افتخار را داریم که سال تحصیلی را آغاز کنیم، سال تحصیلی که شما در این ایام تحصیل کرده و آینده به دست شما خواهد رسید و انشاء‌الله خیلی بهتر از امروز آینده کشور اداره خواهد شد.
وزیر کشور اضافه کرد: ماه مهر ماه عظیمی است و قزوین نیز در ایام دفاع مقدس با داشتن شهدای در دفاع از حریم ولایت، انقلاب و پاسداری از اسلام، سربلند‌تر از همیشه این ایام را آغاز می‌کند.
وی تأکید کرد: ماه مهر فرصت مغتنمی است و باید ایام تحصیل را قدر بدانیم ما نیز یک روز بر روی این صندلی‌ها می‌نشستیم ولی فکر نمی‌کردیم که شاید در ساختن آینده کشور نقشی داشته باشیم ولی شما تلاش کنید تا آمادگی هرچه بیشتر برای ساختن آینده گام بردارید.
وی خاطر نشان کرد: این فرصت‌ها را قدر بدانید و برای تعمیق علم و دین تلاش کنید و بدانید که باید در عرصه تحصیل به دو موضوع توجه زیادی داشته باشید.
وی توضیح داد: توجه به ارزش ها و تعالیم اسلامی و اخلاقی و توجه به علم دو رویکرد اساسی است که باید بدان توجه کنید. در حقیقت بدانید علم و ایمان است که انسان را به پرواز در می‌آورد و توجه به علم و ایمان در عرصه زندگی بسیار مهم است.
نجار عنوان کرد: این ارزش‌های ولایی بود که شهدای ما را تقویت کرد و این علم است که امروز ما را مفتخر کرده است؛ پیشرفت‌های علمی روزافزون که در دنیا داریم به مدد جوانانی است که در مراکز تحصیلی ما تلاش کرده‌اند و به یاری خدا امروز قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کردیم.
وی توضیح کرد: استفاده از انرژی هسته‌ای، دانش علم فضا، نانو‌تکنولوژی، علوم پزشکی و ... همه دستاوردهایی است که با تکیه بر دانش بومی در کشور به نتیجه رسیده و امروز ما در این زمینه در توانایی‌های بالایی هستیم و قطع یقین به همت مربیان عزیز که دانش خود را به شما عزیزان منتقل کرده است، این باور و رشد در کشور در عرصه علم و تکنولوژی ظهور پیدا کرده و خواهد کرد.
وزیر کشور ادامه داد: نتایج همه این تلاش‌ها این است که ایران زبان‌زد همه کشورهای مختلف و از جمله منطقه است و حال ما باید همچنان توجه خود را به علم و ایمان معطوف کنیم و همچون گذشته با ایثار در این راه گام برداریم تا در سایه ولایت و ارزش‌های ناب اسلامی، انقلاب اسلامی را با عزت و اقتدار پیش‌ ببریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول