اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قاین:

اقتدار ایران مانع از تحقق تهدیدهای آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه قاین با بیان اینکه اقتدار ایران مانع از تحقق تهدیدهای آمریکاست، گفت: در سه دهه اخیر کشورمان همواره با تهدید روبرو بود که هرگز مانع پیشرفت و آبادانی نشد.

اقتدار ایران مانع از تحقق تهدیدهای آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اصفهانی صبح امروز در شورای اداری قاین اظهار داشت: امروز تا این مدت آمریکا نتوانسته است کوچک‌ترین نگاهی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد و هیچ وقت جرات نکرد تهدید خودش را انجام دهد.
وی ادامه داد: زمانی که کشورهای منطقه برای رفع اختلاف خودشان از ایران کمک می‌گیرند و زمانی که بیش از 100 نفر از دانشمندان در نشست بیداری اسلامی حضور پیدا می‌کنند و افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌بینند در این موقعیت بر همه ما واجب است وحدت و انسجام داشته باشیم.
فرماندار قاینات نیز گفت: بعضی اقدامات دولت دهم و شخص احمدی‌نژاد در دنیا بی‌سابقه است من جمله سفرهای استانی دولت در سطح کشور که در آینده نزدیک شاهد چهارمین سفر هیئت دولت به استان خراسان جنوبی هستیم؛ این سفرها نشانه مردمی بودن دولت و نشانه این است که بین مردم و دولت فاصله نیست.
وی تاکید کرد: هفته اخیر دو مناسبت داشتیم یکی هفته دفاع مقدس و دیگری بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و از همه مسئولان و ائمه جماعات سطح شهرستان قاینات که در مراسمات بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نهایت همکاری و همراهی را داشتند تشکر می‌‌کنیم.
فرماندار قاینات با اشاره به سخن امام راحل در زمینه تهاجم فرهنگی گفت: به فرموده امام دشمن از لحاظ نظامی نخواهد توانست با شما کاری بکند ولی با قلم به سراغ شما می‌‌آید که منظور امام همان تهاجم فرهنگی است و اگر مسائل فرهنگی ما به دست دشمنان بیفتد با نیروهای خودمان و با کمترین هزینه به اهداف خود خواهند رسید.
حبیبی‌منش یادآور شد: ضروری است به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم و در این راستا سرمایه‌گذاری کنیم.
فرماندار قاینات با اشاره به سفر آتی هیئت دولت به استان و شهرستان قاین از مسئولان شهرستان خواست با توجه به اهمیت موضوع و آخرین سفر دولت به استان خراسان جنوبی نسبت به تهیه لیست مصوباتی که تا کنون انجام نشده است و نیز اعلام لیست نیازها و اولویت‌های خود در اسرع وقت اقدام کنند.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول