اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

وحدت عامل اقتدار ایران و شکست استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: وحدت عامل اقتدار و عزت ایران اسلامی و موجب یاس و زبونی و ذلت دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی است.

وحدت عامل اقتدار ایران و شکست استکبار جهانی است
به گارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام سید حسین زواری در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: وحدت مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت جامعه اسلامی است که امروز به این اصل بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز است و همه باید تلاش کنند با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری  وحدت و همدلی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی گفت: بزرگ‌ترین برنامه استکبار جهانی تفرقه و ایجاد تشتت و وحدت شکنی در بین جامعه اسلامی است، که باید با هوشیاری و وحدت کلمه توطئه‌ها و ترفندها و دسیسه‌های آنان را خنثی کرد.
امام جمعه موقت پلدختر وحدت را کارسازترین سلاح در مقابل توطئه‌ها و ترفنده‌های دشمنان اسلام دانست و گفت: استمرار اسلام و اقتدار جامعه نیازمند وفاق و همدلی بین آحاد مردم دارد و تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی است.
زواری با بیان این که گسترش وحدت کمر دشمنان اسلام را می‌شکند افزود: امروز همه دلسوزان و نیروهای نظام اسلامی باید در حفظ وحدت و وفاق و همدلی بیش از پیش تلاش کنند، که بدون تردید حرکت در این مسیر به موفقیت ختم میشود.
امام جمعه موقت پلدختر به سالروز 17 شهریور اشاره کرد و گفت: رژیم ستم شاهی با کشتار ناجوانمردانه مردم در 17 شهریور سال 57 بر تمام شعارهای خود خط بطلان کشید و شعارها با مضامین دموکراسی دروغی بیش برای چپاول بیشتر ملت‌ها نبود و از ماهیت ضد انسانی و اخلاقی رژیم ستم شاهی پرده برداشت و چهره کریه سردمداران آن را برای مردم افشا کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمعه خونین 17 شهریور گفت: دشمن با به رگبار بستن مردم در 17 شهریور فکر می‌کرد می‌تواند مردم را از اهدافشان دور کند، در حالی که مردم بعد از آن حادثه به پیروزی نزدیکتر شدند و
آتش انقلاب را شعله‌‌ورتر کردند.
زواری افزود: قیام 17 شهریور نقطه عطف و عامل شتاب و فرازی از تاریخ مبارزات و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: قیام 17 شهریور همچون نگینی با ارزش در تاریخ ایران اسلامی می‌درخشد زیرا این قیام سر آغاز حرکت انقلاب اسلامی ایران شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول