اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید هیئت آلمانی از آستانه مقدسه حضرت معصومه

خبرگزاری فارس: هیئتی متشکل از نایب رئیس فراکسیون حزب چپ‌ها در پارلمان فدرال آلمان، مشاور نایب رئیس فراکسیون این حزب و دو تن از اعضای سفارت آلمان در تهران از بخش‌های مختلف آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) بازدید کردند.

بازدید هیئت آلمانی از آستانه مقدسه حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، این هیئت با حضور در بخش روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه در صحن عتیق با محمد شربتیان مسئول اداره بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه در فضایی صمیمی دیدار کردند.
وی در ابتدای این دیدار با تاکید بر تحکیم و تعامل فرهنگی بین دو کشور اظهار کرد: در اسلام همواره به مسافرت برای آشنایی بیشتر افراد با فرهنگ و حقایق ملت‌ها سفارش شده است.
وی با بیان اینکه تبلیغات سوء زیادی از سوی کشورهای اروپایی علیه ایران صورت می‌گیرد، افزود: سفر این هیئت آلمانی به ایران به ویژه شهر قم که مهد علم و معنویت است موجب می‌شود تا حقیقت صلح دوستی و عدالت محوری مردم ایران برای این هیئت مشهود و محسوس شود.
شربتیان در ادامه با اشاره به این که عدالت منشاء همه ارزش‌ها و خوبی‌ها است، گفت: پیام اسلام پیام صلح، دوستی و محبت است و در راس آن عدالت قرار دارد.
مسئول اداره بین‌الملل آستانه مقدسه خاطر‌نشان کرد: عدالت اسلامی عدالت در همه زمینه‌ها و در بین تمام ملت‌ها، کشورها و بدون توجه به نژاد و رنگ پوست آنها است.
وی بیان کرد: ملت ایران بر خلاف کشورهایی که از یک سو مدعی حقوق بشر و عدالت جهانی هستند و از سوی دیگر با تولید و استفاده از بمب اتم و تجاوز به کشورهای دیگر هویت واقعی خود را آشکار کرده‌اند، همواره در پی صلح و عدالت هستند.
شربتیان اضافه کرد: برقراری عدالت و صلح هدف همه انبیای الهی است و با ظهور منجی موعود و عیسی مسیح(ع) تحقق پیدا خواهد کرد و ما نیز برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش خواهیم کرد.
وی در پایان با اشاره به اینکه شهر قم پایتخت علم و معنویت ایران است، ابراز کرد: کشورهای ایران و آلمان سابقه دیرینه‌ای در جهان تفکر و فلسفه دارند و ایجاد تعاملات فرهنگی بیش از بیش در به مباحثه گذاشتن و تبادل افکار و آرای فلسفی و اعتقادی نقش بسزایی دارد.
گفتنی است برایان فان آکن نایب رئیس فراکسیون حزب چپ‌ها در پارلمان فدرال آلمان، الکساندر لورز مشاورنایب رئیس فراکسیون حزب چپ‌ها در پارلمان فدرال آلمان و دو نفر از اعضای سفارت آلمان در تهران اعضای تشکیل‌دهنده این هیئت چهار نفره بودند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول