اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس ارزیابی شرکت ملی گاز ایران صورت گرفت؛

معاون گاز بوشهر کارمند نمونه شرکت ملی گاز

خبرگزاری فارس: معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان بوشهر به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران انتخاب شد.

معاون گاز بوشهر کارمند نمونه شرکت ملی گاز
غلامعباس حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: معاون امور بهره برداری این شرکت  طی حکمی از سوی مهندس اوجی ، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران  به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران انتخاب شده است. 
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: مسلم رحمانی به دلیل تلاش  وافر در راستای انجام وظایف محوله و در نتیجه  تحقق خدمت رسانی  مطلوب بدین مهم دست یافت؛ این موفقیت ناشی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات ارزشمند مهندس رحمانی بوده است.
وی تصریح کرد: ه دنبال ارزیابی‌های مستمر و دوره‌ای توسط تیم مانیتورینگ بهره وری، 5 واحد این شرکت موفق به کسب رتبه برتر در بین سایر شرکت‌های گاز استانی شدند؛ واحدهای مذکور شامل واحد برنامه ریزی و روابط عمومی در دوسال 88و87 ، بازرسی فنی در سال 87 و واحدهای کامپیوتر، اندازه گیری و کنترل در سال 88 هستند..
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: پیرو موفقیت‌های کسب شده، واحدهای یادشده موفق به دریافت گواهینامه کارایی توسط مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز شدند؛ در راستای فروش گاز به صنایع با فروشی بیش از 9 هزار و 592 متر مکعب در روز پس از استان خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفتیم؛ پس از استان‌های خوزستان و بوشهر استان‌های اصفهان ، تهران و فارس نیز در مقام‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: این میزان فروش حاصل شده ، مربوط به فروش گاز به نیروگاه ها ، پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها ، کارخانجات و ... است؛ تا اکنون به24 صنعت عمده در استان بوشهر گازرسانی شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نیروگاه بعثت ، نیروگاه BOO عسلویه، پتروشیمی متانول کاوه، پتروشیمی مبین و ... اشاره داشت.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین افزود: علاوه بر صنایع عمده، تا به حال گازرسانی به 21 ایستگاه CNG در استان را نیز به انجام رسانده‌ایم که از این میزان 11 جایگاه آن به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول