اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

شرکت گاز اردبیل 412 بسیجی فعال دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:‌ شرکت گاز استان اردبیل 412 بسیجی فعال در عرصه‌های خدمت‌رسانی و اعتلای آرمان‌های نظام اسلامی دارد.

شرکت گاز اردبیل 412 بسیجی فعال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت شورای بسیج شرکت گاز اردبیل برگزار شد اظهار داشت: بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی به ویژه خدمت‌رسانی از توانمندی بسیار بالایی برخوردار است به طوری که بسیجیان فعال و عادی پایگاه‌های مقاومت شرکت گاز در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناسند.
وی یادآور شد: این اعضای پرتلاش علاوه بر حضور در سنگر صیانت از ارز‌ش‌های انقلاب اسلامی در سنگر جهاد و سازندگی نیز وارد کارزار شده و لحظه‌ای از احساس مسئولیت و ادای تکلیف دور نمی‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان داشت: پایگاه مقاومت آزادگان در زمینه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و ورزشی و اجتماعی و سیاسی فعالیتی چشمگیر انجام داده و توانسته‌اند جزو پایگاه‌های فعال ادارات مطرح شوند.
خدایی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و افتخارآفرینی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ بسیج در سخت‌ترین شرایط به کمک نظام آمده به طوری که در دوران دفاع مقدس بسیجیان با شجاعت ایثار و جانفشانی خود این حقیقت را به اثبات رساندند.
وی بیان داشت: آموزش نیروهای بسیج باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا با ایجاد آمادگی در آنها بتوانیم در مواقع بحرانی از نیروهای بسیجی در ارائه خدمات به مردم استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: دشمن همچنان از روحیه بسیجی مردم ما در هراس است چرا که حفظ این روحیه را بزرگترین تهدید برای موجودیت خود می‌دانند.
خدایی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در پایگاه مقاومت آزادگان شرکت گاز استان اردبیل افزود: همه ما در شرکت گاز استان یک مجموعه و یک خانواده هستیم و باید در مسیر ارتقای سازمانی تلاش کنیم.
وی وظیفه اصلی کارکنان و بسیجیان این شرکت را حفظ اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: این شرکت با پایداری گاز طبیعی در استان اردبیل می‌تواند این اقتدار و عزت را حفظ کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده پایگاه مقاومت آزادگان استان اردبیل نیز در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: این پایگاه با هدف حمایت از نیروهای بسیجی در مجموع با جذب و اعطای تسهیلاتی بالغ بر یک میلیارد و 900 میلون ریال به اعضای این پایگاه امدادرسانی کرده است.
مجید حاتمی افزایش سطح علمی اعضای پایگاه را از اقدامات مهم این پایگاه اعلام کرد و افزود: با پرداخت کامل شهریه 31 نفر از اعضا زمینه تحصیل در مقطع کاردانی برای بسیجیان فراهم شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول