اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 7 ساعت قطعی؛

گاز مناطق مختلف شهرستان شوشتر وصل شد

خبرگزاری فارس: پس از هفت ساعت قطعی گاز در مناطق مختلف و گسترده شهر شوشتر بار دیگر گاز در لوله‌های زرد رنگ انتقال وارد شد.

گاز مناطق مختلف شهرستان شوشتر وصل شد
معاون شرکت گاز شهرستان شوشتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در شرایط کنونی مشکل گاز در مناطق مختلف شهرستان شوشتر که از صبح امروز وجود داشته است برطرف شده و بار دیگر گاز به منازل شهروندان شوشتری وارد شده است.
سیدعلی عسکری با اشاره به اینکه در روزهای گذشته پروژه‌ای بزرگ برای رفع مشکل روگذر شوشتر در این شهرستان انجام شده است، افزود: در روزهای گذشته جابه‌جایی خط لوله گاز موجود در مسیر روگذر شوشتر جابه‌جا شده است که این پروژه برای همیشه مشکل این منطقه را برطرف کرد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر نیاز مبرمی به این پروژه داشت، عنوان کرد: اجرای روگذر بلوار امام حسین(ع) شهرستان شوشتر می‌تواند در کاهش بار ترافیک شهرستان شوشتر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و به این دلیل تلاش شده تا بدون هیچ اتلاف وقتی در این باره اقدام شود.
عسکری با اشاره به اینکه برای این پروژه اعتبار زیادی هزینه شده است، تاکید کرد: برای اجرای این پروژه بیش از 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شده ‌و بیش از 60 میلیون تومان برای اجرای این پروژه به پیمانکار اجرا کننده هزینه پرداخت شده است.
بدون اطلاع دادن به مردم و قطع گاز منطقه موجب نارضایتی مردم در مناطق فرهنگشهر، کوی نیرو و 250 واحدی شده بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول