اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین نمایندگان 28 کشور جهان؛

تندیس جشنواره "فولک چین" به گروه شبدیز بوشهر رسید

خبرگزاری فارس: گروه موسیقی شبدیز استان بوشهر به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران تندیس بهترین هم‌سرایی در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولک چین را از آن خود کرد.

تندیس جشنواره "فولک چین" به گروه شبدیز بوشهر رسید
مدیر گروه موسیقی شبدیز بوشهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر با تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه هنری ایران اسلامی اظهار داشت: گروه موسیقی شبدیز در بین 32 گروه از بیست و هشت کشور راه یافته به جشنواره بین المللی " فولک " چین و به عنوان تنها گروه نماینده و اعزامی از ایران ، موفق به دریافت " تندیس بهترین هم‌سرایی " شد.
محسن حیدریه افزود: این گروه با اجرای یازده کنسرت در نقاط مختلف استان هونن چین، توانست علاقمندان بی شماری را با موسیقی بوشهر آشنا کند.
وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر شرکت کنندگان در این جشنواره از گروه موسیقی شبدیز گفت: دبیر اجرایی فستیوال فونک چین نیز ضمن تشکّر از اجراهای این گروه اعلام کرد موسیقی ایران پر هیجان و متنوّع بود و شرکت گروه هایی، مانند ایران تنوّع خاصّی به جشنواره داده بود.
مدیر گروه موسیقی شبدیز بوشهر تصریح کرد: این فستیوال به مدّت یک هفته پذیرای هنرمندان کشورهای مختلف بود و گروه شبدیز بوشهر توانست دربین نمایندگان 28 کشور جهان تندیس بهترین هم‌سرایی را به دست بیاورد.
حیدریه گفت: از گروه‌های شرکت کننده در جشنواره می‌توان از کشورهایی، همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، آفریقای جنوبی، کویت، مصر ، ترکیه، گرجستان، مکزیک، برزیل، کره جنوبی، اسپانیا، سری لانکا، روسیه، کانادا و ... نام برد.
وی اضافه کرد: گروه موسیقی شبدیز، دو شب متوالی، در آستانه عید پاییزه چین، دراین کشور به اجرای کنسرت پرداخت.
حیدری بیان داشت: خوانندگی این گروه را حسین سهرابی به عهده داشت و محسن حیدری ، امین سلیمیان، محمود بردک نیا ، مهدی جلالی سروستانی و مجتبی شیخ ابولی ، نوازندگان گروه بودند.
مدیر گروه موسیقی شبدیز بوشهر اظهار داشت: این گروه در سال‌های اخیر، در جشن فرهنگی ایران و قطر 2010 ، جشن فرهنگی ایران در رومانی 2011 و کشورهای دیگری ،همچون مالی و ... به اجرای موسیقی پرداخته است.
وی اظهار امیدواری کرد با حمایت بیش از پیش مدیران ارشد و مسئولان فرهنگی و هنری استان بوشهر، بیش از پیش شاهد موفقیت‌های هنری هنرمندان بوشهری در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول