اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم:

کمبود نقدینگی مشکل تعاونی‌های روستایی است

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم از کمبود نقدینگی در بخش تعاون روستایی خبر داد و این موضوع را مهم‌ترین مشکل تعاونی‌های روستایی دانست.

کمبود نقدینگی مشکل تعاونی‌های روستایی است
سید‌مجتبی منزوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مشکلات زیادی گریبان‌گیر تعاونی‌های روستایی است که با کمک مسئولان قابل حل است.
وی در ادامه افزود: کمبود نقدینگی یکی از مهم‌ترین مشکلات تعاونی‌های روستایی است و با کمک تسهیلات بانکی قابل حل خواهد بود.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم با اشاره به وظیفه‌ حمایتی، هدایتی و نظارتی این سازمان، بیان کرد: معرفی به بانک‌ها و استفاده از منابع مالی به منظور کمک به تعاونی‌ها از وظایف حمایتی سازمان است.
وی افزود: ارائه مشاوره به تعاونی‌ها و تعاونگران از دیگر اقدامات سازمان تعاونی‌های روستایی استان است که در راستای وظیفه هدایتی سازمان انجام می‌شود.
منزوی انجام حسابرسی‌ تعاونی‌های زیر پوشش سازمان تعاون روستایی و انجام حسابرسی عملیاتی این تعاونی‌ها را در راستای انجام وظایف نظارتی سازمان تعاون روستایی دانست و گفت: این سازمان تمام تلاش خود را به‌منظور خدمت‌رسانی به تعاونی‌های زیرپوشش خود انجام خواهد داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد اتحادیه‌های موجود در تعاون روستایی سطح استان، افزود: چهار اتحادیه تعاونی در سطح استان قرار دارد که تشکیل‌دهنده تعاونی‌های بخش روستایی، مرغداری، دامداران و تولیدکنندگان است.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم تعداد تعاونی‌های زیر پوشش این سازمان را 46 تعاونی دانست و گفت: 11 تعاونی در بخش تعاونی روستایی و چهار تعاونی در زمینه زنان روستایی استان فعالیت می‌کنند.
وی افزود: 17 تعاونی در بخش تعاون کشاورزی و 14 تعاونی در بخش تعاونی‌های تولیدی فعالیت دارند که در راستای توسعه بخش تعاون و اقتصاد کشور گام بر می‌دارند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول