اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قم:

هندبالیست قمی ملی‌پوش شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از عضویت و حضور هندبالیست قمی در تیم ملی دختران نوجوان کشورمان خبر داد.

هندبالیست قمی ملی‌پوش شد
سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ملی هندبال نوجوانان بانوان کشورمان هم اکنون در پیکارهای هندبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا در کشور ژاپن به سر می‌برد و یکی از نفرات اعزامی این تیم را ساناز قاسمی هندبالیست نوجوان قم است.
وی افزود: برای حضور در رقابت‌های نوجوانان آسیا، تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان در سه ماه گذشته توانسته است هشت اردو آماده‌سازی برگزار کند و امیدواری زیادی نیز وجود دارد تا تیم کشورمان در رقابت با تیم‌های خوب حاضر در مسابقات نتایج خوبی کسب کند.
رئیس هیئت هندبال استان قم ادامه داد: ساناز قاسمی از زمانی که اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان تشکیل شد در کنار تمام بازیکنان این تیم در اردوها شرکت کرد و همراه با ملی پوشان در بازی‌های تدارکاتی که برگزار شد خوشبختانه آمادگی خوب خود را نشان داد.
طباطبایی عنوان کرد: در حالی که این تیم هم اکنون با بازیکنان آماده خود در شرایط مطلوبی قرار دارد، در جدال با حریفان نیز توانسته است نتایج خوبی کسب کند تا در صورت برخورد با قرعه مناسب در میان سه تیم برتر این دوره قرار بگیرد.
رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: چنانچه تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان بتواند در بین سه تیم برتر این دوره از رقابت‌ها قرار بگیرد، این تیم می‌تواند جواز حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کند که امیدوارم عنوان خوبی در خور نام ایران به دست بیاید.
وی بیان کرد: تیم دختران کشور مان برای نخستین بار است که در مسابقات نوجوانان آسیا شرکت می‌کند و این دوره دومین دوره این رقابت‌ها است که کادر فنی تیم ملی برای کسب آمادگی لازم در طول سه ماه و با برگزاری هشت مرحله اردو توانسته است بازیکنان را به آمادگی کامل برساند و از نظر جسمانی همه بازیکنان در بهترین شرایط قرار بگیرند.
رئیس هیئت هندبال استان قم تاکید کرد: ملی‌پوشان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حریفان قدرتمندی در پیش رو دارند و ملی‌پوشان می‌توانند با ارائه بهترین بازی‌های خود، نتایج بسیار خوبی را برای هندبال کشور رقم بزنند.
وی تصریح کرد: دختران هندبالیست نوجوان کشورمان در این دوره از پیکارها حریفان قدری در پیش دارند زیرا قزاقستان به‌عنوان نخستین حریف این تیم همواره تیمی قدرتمند بوده است و بعد از آن هم تیم ملی باید با تیم‌های کره جنوبی، ژاپن و قطر رو‌به‌رو شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول