اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

افتتاح 15 پایگاه مقاومت بسیج در خوی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خوی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس 15 پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی در خوی به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 15 پایگاه مقاومت بسیج در خوی
غلامحسین غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، اظهار داشت: در این هفته شاهد اجرای سه نوع برنامه درون‌سازمانی ویژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تبیین و معرفی دستاوردهای دفاع مقدس در سازمان‌ها، ارگان‌ها و همچنین اجرای برنامه‌های عمومی برای آحاد مردم در سطح شهرستان خواهیم بود.
وی از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یکی از درخشان‌ترین برگ‌های تاریخ میهن اسلامی یاد کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی با زبان هنر از  برنامه‌های دفاع مقدس امسال است.
این مسئول اظهار داشت: اجرای نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس در پارک ملت، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، برپایی نمایشگاه عکس مقاومت و پایداری در بارگاه شمس تبریزی، اجرای مسابقه انشانویسی با عنوان هشت سال دفاع مقدس در مدارس ابتدایی و راهنمایی و خاطره‌گویی در مدارس از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری است که در طول هفته دفاع مقدس شاهد اجرای آنها در شهرستان خوی هستیم.
غفاری پیروزی، عظمت، اقتدار و توسعه همه‌جانبه ملت ایران اسلامی را مرهون غیرت و رشادت حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در این زمینه برنامه‌هایی همچون تجلیل از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و مادران شهدا، دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و همچنین جانبازان جامعه معزز روحانیت و تجلیل از جهادگران پشتیبانی جنگ در این هفته اجرا می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس باید بیانگر فرهنگ ایثارگری و شهادت رزمندگان اسلام باشد، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال تمام مسئولان شهرستان خوی با لباس فرم در محل کار خود حاضر شده و ویژه برنامه‌های باشکوهی در بخش‌های مرکزی، صفائیه، قطور و ایواوغلی نیز برگزار می‌شود.
این مقام مسئول، ترویج دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرهنگ ارزشی در جامعه به ویژه در میان جوانان را خواستار شد و گفت: در این هفته برپایی یادواره‌های مختلفی همچون شهدای مناطق کامران و علی‌آباد خوی، شهدای روحانیت و همچنین یادواره زنان شهیده و ایثارگر در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار دارد.
معاون فرماندار خوی اجرای مسابقه تیراندازی بین مسئولان ادارات، برپایی همایش بزرگ کوهنوردی بسیجیان، اجرای برنامه‌های پیاده‌روی، کوهنوردی و مسابقات مختلف ورزشی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خوی عنوان و اضافه کرد: ماکت یکی از عملیات‌های نظامی دفاع مقدس به منظور نمایش گوشه‌ای از دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در پارک ملت خوی پیاده‌سازی شده و به نمایش عموم درخواهد آمد.
وی ویزیت رایگان تمام مراجعان به درمانگاه سپاه و ویزیت رایگان بسیجیان در مراکز درمانی و مطب‌ها را از اقدامات جامعه بسیج پزشکی شهرستان خوی در این هفته عنوان کرد و گفت: مجمع امور صنفی به تمام پروانه‌های صادر شده در این هفته 50 درصد تخفیف در نظر گرفته است.
غفاری در ادامه از پخش اقلام فرهنگی و لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان منطقه قطور و برپایی جشنواره قرآنی عترت و نماز در حوزه شهرستان خوی خبر داد و تصریح کرد: کتابخانه بعثت در پارک ربط به بهره‌برداری رسید و پروژه گازرسانی به 72 واحد خانه‌های سازمانی مجتمع شهید نصرالهی نیز در همین هفته افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول