اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد:

برگزاری همایش بین‌المللی پیوست نگاری فرهنگی در بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نخستین همایش بین‌المللی پیوست نگاری فرهنگی اردیبهشت ماه سال آینده در بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بین‌المللی پیوست نگاری فرهنگی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش دوشنبه شب در نشست ستاد راهبری پیوست فرهنگی در بوشهر اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های مسائل فرهنگی تعریف صحیح مهندسی فرهنگی است تا بتوان در مسیر آن حرکت کرد.
وی افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، مهندسی فرهنگی نیز در مظلومیت قرار گرفته است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب بر مسائل فرهنگی تاکید داشته و فرمودند فرهنگ در مظلومیت قرار دارد هشداری به تمام مسئولان است.
جهانبخش اضافه کرد: دو مقوله پیوست و مهندسی فرهنگی همچنان در جامعه ما در مظلومیت به سر می‌برند.
وی اظهار کرد: با توجه به بین‌المللی بودن همایش پیوست نگاری فرهنگی باید بررسی‌های بیشتری برای برگزاری آن صورت گرفته و تعاملاتی نیز با معاونت پشتیبانی ریاست جمهوری نیز داشته باشیم.
استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته برای برگزاری این همایش گفت: لازم است قبل از برگزاری همایش بین‌اللملی، همایش استانی پیوست نگاری فرهنگی نیز در بوشهر برگزار شود.
جهانبخش افزود: به منظور بالابردن ارزش این همایش درخواست از دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر اظهار نظر در مورد برگزاری این همایش نیز باید صورت گیرد.
وی بر استفاده از نخبگان ملی و استانی برای حضور در این همایش تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری این همایش نهایت همکاری را با برگزار کنندگان داشته باشند.
رئیس سازمان جوانان استان بوشهر نیز در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش‌های فرهنگی و اینکه تاکنون در دولت‌های نهم و دهم همایش بین‌المللی در بوشهر برگزار نشده تلاش کردیم همایش بین‌المللی پیوست نگاری فرهنگی در بوشهر برگزار شود.
ایمان زنده‌ بودی افزود: پیوست نگاری فرهنگی موضوعی جدید است و در این همایش محورهای عمده آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه محور فعالیت‌های ما در این همایش استانی، ملی و بین المللی است، گفت:تاکنون 250 ساعت کار برای هماهنگی‌های برگزاری همایش انجام و با یک‌هزار و 200 دانشگاه در سراسرکشور مکاتبه شده است.
رئیس سازمان جوانان استان بوشهر گفت: تاکنون 15 دانشگاه برای همکاری در برگزاری این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند و تفاهم نامه‌ای نیز با دانشگاه امام صادق(ع) امضا کردیم.
زنده بودی اضافه کرد: ارتقا جایگاه ستادی استان در سطح کشور، نهادینه شدن پیوست نگاری فرهنگی در کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان و کشور از جمله اهداف ما برای برگزاری این همایش است.
مدیر مرکز راهبری فرهنگی بوشهر نیز گفت: باید نگاه‌های ترویجی و تبلیغی استان در بخش فرهنگ را به نقطه‌ای برسانیم تا اساتید و دانشگاهیان کارگاه‌های آموزش و نشست‌های تخصصی برگزار کنند.
حجت‌الاسلام محمد نصیری افزود: برگزاری 30 کارگاه آموزشی تخصصی با محوریت مسائل فرهنگی در دستور کار داریم و برای ارزیابی پیامدهای فرهنگی، 10 پروژه مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ تالیف کتاب از برگزاری همایش پیوست نگاری فرهنگی از برنامه‌های مهم ماست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول