اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

شهدای بسیاری در راه راه‌اندازی نیروگاه بوشهر دادیم

خبرگزاری فارس: فرماندار بوشهر با اشاره به ‌آغاز به کار نیروگاه اتمی بوشهر گفت: خدا می‌داند که چقدر پشت آن توان گذاشته شده و در راه رسیدن به این موفقیت ‌بسیاری جانباز و ‌شهید دادیم‌.

شهدای بسیاری در راه راه‌اندازی نیروگاه بوشهر دادیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: آغاز به کار نیروگاه اتمی بوشهر که برای نخستین بار در خاورمیانه اتفاق افتاده است تنها خدا می‌داند که چقدر پشت آن توان گذاشته شده و در راه رسیدن به کیک زرد افرادی بسیاری جانباز و در راه نیروگاه اتمی شهید دادیم تا بخشی از این نیروگاه وارد شبکه سراسری برق کشور شود.
وی با یاد آوری برگزاری اجلاس سراسری نماز امسال در بوشهر ادامه داد: با توجه به حضور مسئولان ارشد کشور و رئیس جمهوری در این اجلاس تمام دستگاه‌ها همکاری لازم را برای برگزاری شایسته این اجلاس داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشده و به خوبی برگزار شود.
فرماندار بوشهر بیان داشت: رشد و پویایی نظام اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.
وی افزود: از دیرباز به دبستان ادبستان می‌گفتند و دبستان‌های ما باید مرکز تربیت فرزندان باشد تا رشد خوبی در آینده داشته باشند و مسئولان آموزش و پرورش باید به این قضیه توجه کنند.
پور‌کبگانی گفت: جشن عاطفه‌ها کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است که همه دستگاه‌ها و مسئولان باید به سهم خود درآن شرکت کنند و اقلام در حد توان برای کمک به افراد کم‌بضاعت به کمیته امداد تحویل و آنها نیز در اختیار آموزش و پرورش شهرستان بوشهر قرار دهند تا پس از شناسایی دانش‌آموزان نیازمند به آنها تحویل شود.
وی گفت: در برنامه پنج ساله تاکید شده است که افراد زیر پوشش کمیته امداد کاهش پیدا کنند و هدف امام از تاسیس کمیته امداد برچیده شدن قشر آسیب‌پذیر بوده است ضمن اینکه ساماندهی این وضعیت و کاهش افراد زیرپوشش وظیفه ماست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول