اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ارتش بوشهر:

دفاع مقدس برای همیشه زنده میماند

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ارتش بوشهر گفت: به کوری دشمنان اسلام دفاع مقدس برای همیشه زنده می‌ماند.

دفاع مقدس برای همیشه زنده میماند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام امیرحسین محمدی دوشنبه شب در جمع بسیجیان حوزه قدس سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: شهدا در بین ما نیستند ولی رزق و روزی خود را از خوان و سفره الهی تناول می‌کنند و سفره‌ای که ما در آن از امنیت، رفاه و آسایش برخورداریم شهدا برای ما گسترده‌اند و ما باید از این نعمت‌های شکرگذار خدا باشیم تا در ادامه راه شکست نخوریم.
محمدی اضافه کرد: اگر شیعه در اقصی نقاط جهان سربلند و قدرتمند است به برکت خون امام حسین(ع) و شهدای اسلام تاکنون است و این مهم را نباید به آسانی  از دست بدهیم چرا که از دست دادن این برکات الهی موجب از دست رفتن تمام هستیمان می‌شود.
مسئول عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ارتش بوشهر خون شهید را همیشه جوشان توصیف کرد و یادآور شد: هر سالی که از حادثه عاشورا می‌گذرد نام امام حسین (ع) زنده‌تر، خون او جوشان‌تر و فکر او راه  فراروی انسان‌های آزاد اندیش را روشن‌تر و نمایان‌تر می‌کند.
وی با بیان اینکه شهدای ما نیز راه امام حسین را به خوبی ادامه دادند، افزود: شهدای ما با بصیرت وآگاهی کامل و با تبعیت از رهبری جا جا پای حضرت عباس(ع) و یاران سرور شهیدان عالم گذاشته و دلاورانه با دشمنان جنگیدند و تمام هستی خود را برای نگهداشتن اسلام و آرمان‌ای انقلاب اسلامی در طبق خلاص گذاشتند.
محمدی زنده نگه داشتن یاد شهدا را یک تکلیف دانست و تصریح کرد: ایثارگران دوران دفاع مقدس مجاهدانی هستند که ملت ایران تا ابد قدردان مجاهدت و تلاش آنان در حفظ انقلاب است.
وی جهاد و مجاهدت را از واژگان مقدس در دین مبین اسلام و کتاب آسمانی قرآن کریم عنوان کرد و گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با الگو گرفتن از این واژه‌ها و عمل به آن، باعث عزت و سربلندی کشور شدند.
این مسئول با اشاره به سی و یکمین سالگرد دفاع مقدس و تجاوز نظامی به کشور، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای بازخوانی و یادآوری ایثار، از خود گذشتگی و رشادت‌های نسل اول انقلاب دانست.
مسئول عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ارتش بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس هر سال یادآور حماسه آفرینی‌های ملت و رزمندگان غیور ایران اسلامی در سال‌های جنگ تحمیلی است و باید این فرهنگ زنده بماند و هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای این حرکت است.
 وی با اشاره به اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ایثارها و رشادت‌ها و انتقال آن فرهنگ به نسل جوان یک تکلیف است، افزود: همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، یک فرصت مناسب است که باید با برنامه ریزی لازم از آن استفاده لازم را برد که در این راستا زنده نگاه داشتن یاد شهدا، ایثارها، رشادت‌ها و انتقال آن فرهنگ به نسل جوان را برای خود یک وظیفه می‌دانیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول