اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

کشف 436 عدد تجهیزات ماهواره‌ای در آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف 436 عدد تجهیزات ماهواره‌ای در این شهرستان خبر داد.

کشف 436 عدد تجهیزات ماهواره‌ای در آستانه‌اشرفیه
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، احمدرضا سام دلیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: در چهار ماهه امسال 88 فقره انواع سرقت، 20 هزار و 604 عدد سیدی و نوار مبتذل، 436 عدد انواع تجهیزات ماهواره و 1640 پاکت انواع سیگارت کشف و ضبط شد.
فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در این شهرستان افزود: نیروی انتظامی با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند و پوشش مغایر با دستورات اسلام داشته باشند برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه با انجام گشت‌های ویژه با روزه‌خواران در ملاءعام و صنوف متخلف برخورد میکند.
سام دلیری با اشاره به حضور چهار گروه از ماموران نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه در پارک ساحلی این شهرستان گفت: در حال حاضر با حضور گسترده ماموران در پارک ساحلی امنیت در این مکان گردشگری به طور کامل برقرار شده و گردشگران و مسافران میتوانند با خاطر آسوده به گشت و گذار در محیط سرسبز و زیبای این پارک بپردازند.
وی درباره قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی اذعان داشت: قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی از تاریخ دهم اردیبهشت امسال در کشور لازم‌الاجرا شده است.
فرمانده انتظامی نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه اضافه کرد: این قانون علاوه بر موارد بازدارندگی برای عده معدود رانندگان پرخطر دارای ویژگیهای خاصی است که آگاهی مردم از قانون جدید احساس امنیت بیشتری را نوید می‌دهد.
وی با بیان اینکه پیروی از قوانین راهنمایی و رانندگی کاهش تصادفات را به دنبال دارد ابراز داشت: با توجه به اینکه قانون جدید راهنمایی و رانندگی پس از 40 سال در اختیار نهادهای اجرایی قرار گرفته است، از عموم مردم تقاضا داریم که با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: طبق قانون جدید مهلت پرداخت جرائم از 30 روز به 60 روز و مهلت اخذ برگ معاینه فنی خودروها از تاریخ تولید از مدت دو سال به پنج سال افزایش یافته است.
به گفته فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه، در قانون جدید تکلیف عابران پیاده به رعایت مقررات راهنمایی رانندگی مشخص شده و سازندگان خودرو و متصدیان راه در صورت وجود نقص موثر وسیله نقلیه و راه در تصادف مسئول هستند.
وی نقش خبرنگاران را در کمک به برقراری امنیت جامعه موثر دانست و متذکر شد: با توجه به فزونی تهاجم فرهنگی به کشورمان در سال‌های اخیر نقش خبرنگاران برای مقابله با این جنگ سرد بسیارحائز اهمیت است.
سام دلیری کار و عملکرد خوب خبرنگار را موجب ایجاد آرامش، اعتماد و همدلی در جامعه نامید و ابراز داشت: خبرنگاران با نگارش و ارسال خبر مجریان اجرایی کشور را در اجرای قانون یاری کنند.  
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، افزود: خبرنگاری کاری پراسترس و مشقت‌بار است که این فعالیت از کارهای اجرایی کمتر نیست.
فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه عرصه خبرنگاری نوعی نزدیکی جهان امروز در تمام حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، یادآور شد: خبرنگار در جایگاه بزرگی قرار دارد تا جایی که بسیاری از خبرها حقیقت جامعه را بازگو میکند و ممکن است برخی‌ها از این موضوع خوششان نیاید و در قبال حقیقت جبهه‌گیری کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول