اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

کشف 4695 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای در شرق تهران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مرحله دوم مقابله با محصولات ضدفرهنگی در شرق استان تهران با کشف 4 هزار و 695 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای پایان یافت.

کشف 4695 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای در شرق تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی فرماندهی ویژه نیروی انتظامی شرق استان تهران، سیروس فتحی با اشاره به تاثیر منفی استفاده از محتوای برنامه‌های ماهواره بر تشدید آسیب‌های اجتماعی و ترویج مدل‌های رفتاری نامتعارف در جامعه در تشریح این خبر گفت: برخی معضلات اجتماعی و اخلاقی و بسترهای وقوع بزه در سطح شهرستان‌های شرق استان تهران ناشی از انتشار و تزریق افکار و عقاید دشمن ستیزانه از طریق برنامه‌های تلویزیونی ماهواره صورت میگیرد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در این راستا اجرای مرحله دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با محصولات ضدفرهنگی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فتحی در پایان تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی پلیس فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا، دماوند و فیروزکوه با هماهنگی مقام قضایی موفق به جمع‌آوری گیرنده‌های ماهواره‌ای شدند که در این عملیات‌ها یک‌هزار و 620 عدد دیش، یک‌هزار و 950 عدد ال‌ان‌بی، 86 دستگاه رسیور، یک‌هزار و 39 عدد تجهیزات جانبی کشف و دو نصاب نیز دستگیر شدند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول