اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پاکدشت خبر داد:

کشف 5000 قلم انواع تجهیزات ماهواره‌ای در پاکدشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: توسط مأموران یگان‌های انتظامی و یگان امداد فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت، در ماه جاری 5 هزار و 265 قلم انواع تجهیزات ماهواره‌ای کشف شد.

کشف 5000 قلم انواع تجهیزات ماهواره‌ای در پاکدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، جمال نیک‌جو با مثبت ارزیابی کردن نتایج اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی عملکرد این پلیس را در ماه جاری تشریح کرد. 
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: برخورد قاطع و جدی و مقابله با اراذل و اوباش یکی از موارد مهم مورد خواست و مطالبه شهروندان در شهرستان بود که با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تعداد 12 نفر از این اراذل در این مدت شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشف تعداد 5 هزار و 265 قلم انواع گیرنده تجهیزات ماهواره‌ای یکی دیگر از نتایج طرحی است که به صورت مشترک از سوی تمام کلانتریها و پاسگاه‌ها انجام و با تلاش ماموران بخش بزرگی از شهر از ماهواره و تجهیزات جانبی آن پاکسازی شد.
این مقام آگاه انتظامی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی متخلف ماموران از 380 واحد صنفی بازدید و ضمن صدور 42 اخطاریه تعداد 50 واحد متخلف را پلمب کردند. 
نیک‌جو در ادامه از کشف یک باند قمار بازی و دستگیری 12 نفر از اعضای این باند، دستگیری مسئولان سابق یکی از ادارات این شهرستان به اتهام اختلاس، کشف مقادیر زیادی قرص و اقلام و تجهیزات تهیه و تولید این قرص‌های تقلبی و غیر بهداشتی و کشف پنج قبضه سلاح شکاری نیز در ماه جاری خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان با بیان این مطلب که شهروندان نقش بسزایی در ایجاد و تولید امنیت دارند از آنان خواست تا از طریق ارتباط با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی و انعکاس موارد مشکوک و گزارشات خود پلیس را در حفظ و برقراری نظم و امنت یاری رسانند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول