اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین خبر داد:

آغاز مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در تاکستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین از آغاز مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در تاکستان خبر داد.

آغاز مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در تاکستان
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور روز گذشته با حضور 150 تیرانداز از استان‌های مختلف کشور در شهرستان تاکستان آغاز شد.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات طی دو روز در ورزشگاه 15 خرداد تاکستان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که ورزشکاران حاضر در این مسابقات در بخش آقایان و بانوان در ماده‌های کامپوند و ریکرو شانس خود را برای کسب عناوین برتر امتحان می‌کنند.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین عنوان کرد: تیراندازان شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی تیر و کمان آزاد تاکستان در مسافت 30 متر به اهداف خود شلیک می‌کنند.
وی یادآور شد: هدف از میزبانی و برگزاری این مسابقات در تاکستان تلاش برای رشد و پیشرفت ورزشکاران تیر و کمان استان قزوین و ترویج این رشته ورزشی مفرح در بین جوانان است.
محمودی در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم آمادگی جسمانی بانوان استان در مسابقات قهرمانی کشور در بخش امدادی توضیح داد: تیم آمادگی جسمانی بانوان استان موفق شد در جریان برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان کشور در تهران عنوان قهرمانی بخش امدادی را از آن خود کند.
وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات که با حضور استان‌های مختلف کشور برگزار شد، تیم استان با ترکیب سمانه کاظمی، اکرم خمسه، مریم ستاری، مریم خوئینی و معصومه عبدالرزاقی به عنوان قهرمانی کشور دست یافت.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اعلام کرد: پیش از این نیز اکرم خمسه موفق شده بود در بخش انفرادی به مدال برنز کشور دست یابد.
وی در ادامه به حضور تیم استان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اشاره و اظهار کرد: نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین با حضور تیم منتخب استان در یزد آغاز شد.
محمودی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تیم منتخب استان با ترکیبی کامل حضور یافته است و با توجه به تمرینات منظمی که پشت سر گذاشته است امید می‌رود نتایج خوبی در انتظار کاراته‌کاهای استان باشد.
وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور 370 ورزشکار از 20 استان کشور در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول