اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانه تخصصی تیراندازی قائمشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، خانه تخصصی تیراندازی قائمشهر افتتاح شد.

خانه تخصصی تیراندازی قائمشهر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان قائمشهر شب گذشته در آیین افتتاح خانه تخصصی تیراندازی قائمشهر که بعد از سه بار وعده افتتاح در مناسبت‌های مختلف در نخستین روز از هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: احداث خانه تخصصی از پروژه‌های سفر ریاست‌ جمهوری بود که با توجه به آرام بودن فضای موجود، با رنگ‌آمیزی این سالن ورزشی و تهیه چند قبضه اسلحه و تجهیزات مرتبط توسط هیئت تیراندازی، امروز به نام خانه تخصصی تیراندازی قائمشهر افتتاح شد.
عادل عالیشان با اشاره به سه قول همکاری مسئولان استان و شهرستان با هیئت تیراندازی قائمشهر خاطرنشان کرد: جاده‌سازی و آسفالت مسیر از سر جاده کمربندی تا سالن، با وجود اینکه یک سال از بهره‌برداری این مکان می‌گذرد، هنوز انجام نشده است.
رئیس اداره تربیت ‌بدنی شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: وعده تامین اعتبار برای تامین تجهیزات و نیز قول سعادتمند معاون توسعه ورزش‌های قهرمانی مازندران، در گردهمایی روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان قائمشهر برای اختصاص 5 میلیون تومان به ورزش تیراندازی شهرستان، تاکنون محقق نشد که امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در حد توان خود به این رشته دینی و اسلامی توجه کنند.
وی با اشاره به فضای 144 مترمربعی سالن  تیراندازی قائمشهر تاکید کرد: این سالن می‌تواند مکان مناسبی برای اجرای مسابقات کشوری باشد که نیازمند احداث رختکن و انبار مهمات نیز هست.
 
*تاخیر دو ساعته  و فوتبال قائمشهر
این برنامه با حدود دو ساعت تاخیر آغاز و افتتاح شد که به نقل از عالیشان رئیس تربیت بدنی شهرستان قائمشهر، پیگیری مسائل فوتبال شهرستان علت این تاخیر دو ساعته بود.
رئیس هیئت تیراندازی قائمشهر گفت: از پنج سلاح موجود سه سلاح سالم هستند و قرار است فردا با حضور نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی در استان مازندران، چند قبضه تپانچه و تفنگ بادی به قائمشهر اختصاص داده شود. 
  انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول