اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری؛

زمین چمن مصنوعی کانون سپاه گرگان افتتاح میشود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از افتتاح زمین چمن مصنوعی کانون سپاه استان تا پایان سال خبر داد و از محقق نشدن برخی مصوبات سفرهای استانی گله کرد.

زمین چمن مصنوعی کانون سپاه گرگان افتتاح میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی در جمع مدیران شهرستان گرگان به اقدامات انجام شده در زمینه پروژه‌های عمرانی پرداخت و اظهار کرد: کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده در گرگان، احداث کانون در شهرستان‌های کردکوی، کلاله و رامیان که در مراحل پایانی ساخت است ازجمله فعالیت‌های این نهاد بوده که بدان پرداخته شده است.
وی با اشاره به اینکه به شدت به دنبال توسعه زیرساخت‌های بسیج در استان هستیم، گفت: زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی از جمله مباحثی است که کاربری آن برای مردم بسیار مهم و با استقبال خوبی مواجه شده است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، تصریح کرد: توسعه اردوگاه صالحین شیرآباد که در زمان جنگ به نام مرکز آموزش سیدالشهدا(ع) شناخته می‌شده از دیگر اقداماتی است که بنا شده تا به عنوان محیطی زیبا در ارائه برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج، در سراسر استان مورد استفاده قرار گیرد.
بابایی توسعه زیرساخت‌ها را یکی از ضرورت‌های استان نوپای گلستان دانست و خاطرنشان کرد: بخش مهندسی سپاه، هرساله تعداد زیادی پروژه دارد که با اعتبارات وزارت دفاع در استان اجرایی می‌شود که کوچک‌ترین آن پروژه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و بزرگترین آن در قالب کانون‌های فرهنگی پرورشی است.
فرمانده سپاه نینوا استان، افزود: متاسفانه در سفرهای دولت خدمتگذار، نیروهای مسلح معمولا کمترین بهره و مصوبات را دارند که البته این تعداد مصوبات نیز یا اجرا نشده و یا به درصد ناچیزی از آن محقق شده است که نوع عملکرد در مصوبات سه سفر راضی‌کننده نیست.
وی گفت: با مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال گذشته و سال جاری یک درصد بودجه تملک‌دارایی هر استان باید صرف ساخت پایگاه‌های مقاومت در استان شود که در سال گذشته 68 درصد بودجه با نظارت فرمانداران محقق شد و امسال نیز منتظر هستیم تا سهم این بخش مشخص شود.
انتهای پیام/ ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول