اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

زمین چمن مصنوعی قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی شهرداری قزوین با اعتبار یک میلیارد ریال شهریور جاری بهره‌برداری می‌شود.

زمین چمن مصنوعی قزوین به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید وزیری نژاد بیان کرد: این زمین ورزشی که روبروی ساختمان‌های برج میلاد در مجاورت بوستان دانشجو واقع شده تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد: هم اکنون عملیات زیرسازی زمین مذکور انجام شده و کار فنس‌کشی آن نیز به پایان رسیده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: این زمین مختص ساکنان مجتمع میلاد است و در صورت بهره‌برداری از آن مشکلات ورزشی 450 خانوار ساکن برج‌های میلاد یک و دو تا حد زیادی مرتفع می‌شود.
وی با تأکید بر رویکرد این سازمان در احیای زمین‌های ورزشی محلات سطح شهر تصریح کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در راستای این رویکرد، که مورد توجه و تأکید شورای اسلامی شهر است، زمین‌های مناسب را در محلات شناسایی و اقدام به تجهیز آنها می‌کند.
وزیری نژاد اعلام کرد: توسعه زمین‌های چمن مصنوعی سطح شهر یکی از مهمترین سیاست‌های این سازمان است که در حال حاضر اقدامات مربوط به شناسایی زمین‌های مختلف برای احداث چهار زمین چمن مصنوعی در دیگر محلات شهر در حال انجام است.
وی در ادامه با اشاره به احداث زمین ورزشی در چوبیندر توضیح داد: با صرف  یک میلیارد ریال اعتبار زمین ورزشی چوبیندر در حال احداث است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح که از اواخر سال 88 آغاز شده تاکنون بیش از یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و در حال حاضر عملیات فنس‌کشی، خاک‌ریزی و جدول‌کشی زمین مذکور به پایان رسیده است.
وی یادآور شد: احداث زمین فوتبال، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی برای آماده سازی و تکمیل این مجموعه است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول