اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند در مجلس:

زمین چمن ورزشی آبسرد تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از تکمیل زمین چمن ورزشی شهر آبسرد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

زمین چمن ورزشی آبسرد تکمیل می‌شود
شاهرخ رامین در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: این زمین چمن به همراه سالن ورزشی آبسرد می‌تواند امکانات به روز و مناسبی را برای مردم این شهر فراهم آورد.
وی با اشاره به بازدید مسئولان استانی از طرح‏های ورزشی شهرستان دماوند اظهار داشت: حضور افتخاری و ذورقی مدیرکل تربیت بدنی استان تهران و معاون عمرانی این نهاد در شهرستان دماوند مایه مباهات بود.
رامین با اشاره به دیگر طرح‌های ورزشی در حال احداث شهرستان دماوند ادامه داد: در این حضور طرح‌های در حال اجرای ورزشی شهرستان دماوند به همراه دیگر مسئولان محلی مورد بازدید قرار گرفت.
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با نام بردن از طرح‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: طرح‏های ورزشی مهرآباد، وادان، سادات‏محله، جابان و مرانک از جمله طرح‌های نیمه‏تمام مصوب سفرهای هیئت دولت محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: اما خوشبختانه موافقت‌های لازم برای اجرای جدی این طرح‌های نیمه تمام در قالب نهضت سالن ورزشی‏سازی شهرستان دماوند اخذ شد.
رامین ادامه داد: علاوه بر این سالن‌های ورزشی مناطق روستایی گرمابسرد، آرو و همچنین ساختمان اداری تربیت بدنی شهرستان دماوند در آینده‌ای نزدیک تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: بدین ترتیب تمام طرح‌های ورزشی سطح شهرستان دماوند در دست احداث و یا در شرف بهره‏برداری قرار دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول