اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

احداث 2 زمین چمن مصنوعی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از احداث دو زمین چمن مصنوعی از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان خبر داد.

احداث 2 زمین چمن مصنوعی در کردستان
فرهاد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های سنندج و سقز احداث می‌شود.
وی افزود: برای اجرای این دو پروژه اعتباری بیش از 7میلیارد ریال مصوب شده است و هر کدام در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع احداث می‌شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: این زمین‌ها شامل مجموعه زمین چمن مصنوعی، جاده تندرستی، پیست دو و میدانی، رختکن، دیوارکشی و سرویس بهداشتی است.
به گفته عبداللهی، این پروژه‌ها در راستای کاهش استفاده از حامل‌های انرژی آب، برق و همچنین نیروی انسانی و در راستای توسعه اماکن ورزشی و رسیدن به استانداردهای کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه احداث می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان همچنین از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار به هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های تابعه استان خبر داد و افزود: این اعتبار به منظور انجام فعالیت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات و اعزام به مسابقات مختلف به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول