اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

دشمن به دنبال فاصله جوانان با فرهنگ قرآنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: دشمنان ما از طریق ماهواره و اینترنت تلاش می‌کنند که جوانان را از ما بگیرند تا با فرهنگ قرآنی آشنا نشوند.

دشمن به دنبال فاصله جوانان با فرهنگ قرآنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود جعفری نسب صبح امروز در مراسم افتتاحیه دارالقرآن فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: آنچه نجات بخش بشریت است، دو مقوله مهم است که رسول گرامی اسلامی تأکید بر آن داشتند و آن قرآن و اهل بیت است.
وی ادامه داد: اگر بشریت به قرآن و اهل بیت توجه داشته باشند، می‌توانند صراط مستقیم را پیدا کند و در چالش‌های سخت زندگی خود نیز با تمسک جستن به این دو مقوله مسیر صحیح را پیدا کرده و در صراط حق قرار گیرند.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در نیروی انتظامی به ویژه سازمان عقیدتی سیاسی و به ویژه رئیس عقیدتی سیاسی توجه ویژه و تأکید بر موضوع قرآن و آشنایی پرسنل با فرهنگ اهل بیت دارند و در این خصوص نیز تصمیم‌های خوبی در کشور اخذ شده و یکی از تدابیر ایشان نشر فرهنگ قرآنی و ایجاد دارالقرآن در سطح استان‌ها با کیفیت مناسب است.
وی با اشاره به اهداف ایجاد دارالقرآن در استان افزود: با توجه تلاش در عقیدتی و سیاسی استان توانستیم فضای مناسبی را ایجاد کنیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی روی این موضوع تأکید دارد که ما داریم فرهنگی را به بشریت معرفی می‌کنیم که نجات بخش بشریت است بنابراین راهی جز آموزش این مسیر نداریم.
جعفری نسب اعلام کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه‌های بسیاری در زمینه قرآن می‌شود که در واقع هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است تا نسل آینده بتوانند تداوم بخش انقلاب اسلامی در دنیای امروز باشد.
وی با اشاره به استقبال از دارالقرآن فرماندهی انتظامی استان توضیح داد: امروز شاهد افتتاح دارالقرآن هستیم و در چند روزی که کار شروع شده نزدیک به 70 نفر ثبت نام کردند و این در حالی است که تبلیغاتی در سطح شهر صورت نگرفته است و در این فضا سعی شده تا خانواده‌ها در آشنایی با فرهنگ قرآن کمبود امکاناتی را نداشته باشند.
فرمانده انتظامی استان قزوین با تقدیر از استاندار قزوین در حمایت از فعالیت‌های قرآنی یادآور شد: جامعه ما نیازمند موضوعات قرآنی است و دستگاه‌ها اگر بتوانند خانواده‌ها را به این سیستم معنوی وصل کنند، بسیار اثر گذار است و هرچه در این حوزه سرمایه‌گذاری شود، کم است.
وی اعلام کرد: دشمنان ما از طریق ماهواره و اینترنت تلاش می‌کنند که جوانان را از ما بگیرند و با فرهنگ قرآنی آشنا نشوند از این‌رو موضوع قرآن نیاز استان و کشور است.
در ادامه استاندار قزوین با تقدیر از فرماندهی انتظامی استان در راه‌اندازی این دارالقرآن اظهار کرد: قزوین استانی است که ریشه‌های قرآنی قوی دارد و علمای متعهد و پیگیر و مردمی علاقمند و اساتید به نامی در این حوزه دارد.
احمد عجم افزود: در اداره کل اوقاف، بسیج و سازمان تبلیغات کانون‌های قرآنی فعال است و جای این کار به صورت منسجم در نیروی انتظامی خالی بود و که این کار صورت گرفته در نیروی انتظامی ارزشمند است که امیدواریم شهرستان‌ها نیز به این بحث تجهیز شوند.
وی اعلام کرد: در سال جاری نیم درصد در بودجه برای تقویت کانون‌های قرآنی با سازوکارهایی دیده شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول