اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

فتنه‌گران همیشه در کمین ایران هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: فتنه‌گران بین‌المللی همیشه در کمین هستند و این وظیفه ماست که این ترفندها را شناسایی کنیم.

فتنه‌گران همیشه در کمین ایران هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گلپایگان که در گلزار شهدای قاضی زاهد برگزار شده بود، اظهار داشت: مردم شریف ایران بزرگواری خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در زمان جنگ هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند و همواره رهرو یاد و نام شهدای جنگ تحمیلی هستند.
وی افزود: در زمان جنگ، شعار جنگ جنگ تا پیروزی سر داده می‌شد در حالی که در قرآن آمده است، جنگ تا رفع فتنه در عالم باید ادامه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان افزود: امام خمینی (ره) دریچه جدیدی برای ما باز کردند، زمانی دفاع و جنگ نظامی در مرزهای کشور انجام می‌شد، اما امروزه در حال جنگ نرم هستیم و دشمن مغزها و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.
اسماعیلی ادامه داد: ما باید راست‌قامتان جاودانه تاریخ باقی بمانیم و راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: فتنه‌گران بین‌المللی همیشه در کمین هستند و این وظیفه ماست که این ترفندها را شناسایی کنیم. 
 
* تفکر و روحیه جهادی در بسیجیان وجود داشته باشد
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان به بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: تفکر روحیه جبهه و جنگ باید در وجود همه بسیجیان وجود داشته باشد.
محسن حجتی اظهار داشت: ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی و یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در گلپایگان و شهرهای گوگد و گلشهر صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: یادواره 20 شهید طلبه گلپایگان، پنج‌شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در امام‌زاده 17 تن برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ویزیت رایگان بسیجیان و ایثارگران در درمانگاه‌های دولتی، مراسم صبحگاه در مدارس شهرستان، برگزاری شب شعر دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
وی اضافه کرد: یادواره زنان شهیده و ایثارگر با همکاری بسیج خواهران شهرستان گلپایگان روز سه‌شنبه پنج مهرماه در سالن امور تربیتی برگزار می‌شود.
حجتی تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس دو پایگاه بسیج در شهرک ولیعصر (عج) و بنیاد گوگد افتتاح می‌شود.
وی یادآور شد: یادواره شهدای روستای تیکن و سالگرد خاک‌سپاری شهدای گمنام در دره شهیدان به همت هیئت رزمندگان اسلام و پایگاه‌های بسیج شهرستان هم‌زمان با شهادت امام صادق (ع) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول