اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 مهرماه صورت میگیرد

برگزاری سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از برگزایری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی در ملایر خبر داد.

برگزاری سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه مرحله شهرستانی در ملایر خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می‌شود که رشته حفظ مرحله شهرستانی 1 تا 5 جزء مخصوص شکوفه‌ها است.
وی ادامه داد: زمان ثبت نام این دوره از مسابقات از 26 شهریورماه شروع شده و تا 10 مهرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر همه روزه می‌توانند به محل تالار موقوفات مواقع در شهرک رسالت مراجعه یا با تلفن‌های اداره اوقاف و امور خیریه تماس بگیرند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر زمان برگزاری این دوره از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن را 15 مهرماه ساعت 8:30 صبح عنوان کرد و ابراز داشت: برگزیدگان به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری وقف اشاره کرد و افزود: فرم‌های شرکت در این جشنواره نیز به شهرستان‌ها ارسال شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در آن به اداره اوقاف و امور خیریه هر شهرستان‌ مراجعه کنند.
زین‌العابدینی در ادامه برگزاری مراسم روضه‌خوانی و اطعام‌دهی از موقوفه سیف‌الدوله به صورت هفتگی، برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عزاداری، کمک به برنامه‌های فرهنگی، طرح نشاط معنوی و... را از اقدامات فرهنگی اوقاف و امور خیریه در ملایر برشمرد.
وی تأکید کرد: شهرستان ملایر از نظر وقف رتبه برتر استان را دارد و از ابتدای سال تاکنون نیز اقدامات زیادی از جمله وارد کردن اطلاعات در سامانه جامع اوقاف توسط نیروهای این اداره انجام شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در پایان از افتتاح پاساژ فدک و پروژه 60 واحدی زوج‌های جوان در روزهای آینده با مسئولان اوقاف و امور خیریه کشور در ملایر خبر داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول