اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

حوزه‌های علمیه مسئولیت خطیری در امر ظهور دارند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: سربازان حضرت ولی عصر (عج) در مراکز علمی کشور به خصوص در حوزه‌های علمیه مسئولیتی خطیر در فراهم کردن مقدمات ظهور آن حضرت و تحقق پیام جهان شمول اسلام ناب محمدی(ص) بر عهده دارند.

حوزه‌های علمیه مسئولیت خطیری در امر ظهور دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب‌الله دهمرده در آغاز سال تحصیلی جدید در جمع طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد اظهار کرد: در شرایط فعلی که ایران اسلامی به عنوان امید و پایگاه اصلی مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده، حوزه‌های علمیه در قامت پشتوانه علمی و عملی نظام، نقش بسیار مهمی دارند.
وی اظهار داشت: امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام عظمای ولایت تحولات چشمگیری در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت ایجاد شده که باید از این فرصت گرانبها برای افزایش سطح دانش و ظرفیت‌های علمی و مذهبی جامعه به خوبی استفاده کرد.
استاندار لرستان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدامات انجام شده برای فراهم کردن مقدمات ظهور، تبعیت از ولایت فقیه و مقام عظمای ولایت است و به همین دلیل هر روز شاهد نزول برکات الهی در عرصه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستیم.
وی افزود: سربازان حضرت ولی عصر (عج) در مراکز علمی کشور به خصوص در حوزه‌های علمیه مسئولیتی خطیر در فراهم کردن مقدمات ظهور آن حضرت و تحقق پیام جهان شمول اسلام ناب محمدی(ص) بر عهده دارند.
وی تاکید کرد: دراین ارتباط طلبه‌ها و افراد شاغل به تحصیل در حوزه‌های علمیه باید قدر این نعمت الهی و لباس مقدسی را که جامه پیامبر(ص) و پیامبری است به خوبی بدانند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول