اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان:

ساخت دو پروژه خیر ساز به زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در صورت تامین به موقع زمین مورد نیاز ساخت دو پروژه خیر ساز به زودی در استان زنجان آغاز می‌شود.

ساخت دو پروژه خیر ساز به زودی آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید آموزش و پرورش استان زنجان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دو خیر مدرسه ساز در استان زنجان برای آغاز دو پروژه بزرگ اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه اگر زمین‌های مورد نیاز به موقع آماده شود این پروژه‌های بزرگ به زودی آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این پروژه‌ها اولویت با مدارس پروژه سبزه‌میدان خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه به بهره‌برداری ساختمان جدید آموزش و پرورش استان زنجان اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی سال 82 انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه کل اعتبار هزینه شده برای این طرح تاکنون 22 میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: از این مقدار 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
نظری با بیان اینکه 70 روز قبل پیشرفت فیزیکی پروژه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، یادآور شد: در مدت 70 روز 30 درصد پیشرفت فیزیکی پیدا کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تکمیل این ساختمان جا به جایی مدارس طرح سبزه میدان را تسهیل کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول