اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه آغاز سال تحصیلی؛

18 مدرسه تخصصی ورزش در سیستان‌وبلوچستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، 18 مدرسه تخصصی ورزش در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

18 مدرسه تخصصی ورزش در سیستان‌وبلوچستان افتتاح شد
رضا مستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید،  18 مدرسه تخصصی ورزش در شهرستان‌های زاهدان، زابل، زهک، ایرانشهر، سراوان، چابهار و خاش در رشته‌های مختلف افتتاح شد.
وی افزود: از تعداد 500 مدرسه تخصصی ورزش که قرار است در سطح کشور افتتاح شود 18 مدرسه به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته که امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد.
رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: کشف استعدادهای دانش‌آموزان، ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان به سمت ورزش قهرمانی، آموزش مهارتی ورزش زیر نظر مربیان متخصص و مجرب از جمله اهداف راه‌اندازی مدارس تخصصی ورزش در استان است.
مستان تصریح کرد: دانش‌آموزان علاوه بر تدریس می‌توانند در طول هفته سه جلسه از فضای مدارس تخصصی ورزش استفاده کنند.
وی به طرح ملی شنا در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته، 12 هزار نفر دختر و پسر پایه سوم ابتدایی آموزش شنا در طرح ملی شنا را فرا گرفته‌اند.
رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آغاز طرح ملی طناب زنی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور طرح ملی طناب زنی در پایه چهارم ابتدایی اجرایی می‌شود.
مستان اضافه کرد: 25میلیون تومان برای اجرایی کردن طرح طناب زنی در سال تحصیلی جدید اختصاص پیدا کرده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول