اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بابل خبر داد:

فعالیت 720 مدرسه تکشیفت در بابل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بابل از فعالیت 720 مدرسه تک‌شیفت در بابل خبر داد.

فعالیت 720 مدرسه تکشیفت در بابل
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، بعدازظهر امروز همزمان با بازگشایی مدارس استان، زنگ تک‌نوبته شدن مدارس مازندران در مدرسه پسرانه ائمه بقیع  بابل به صدا درآمد.
مدیر آموزش و پرورش بابل در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: امروز فرزندان کشور پهناور ایران اسلامی با شور و اشتیاق در کلاس‌های درس حضور یافته تا به فرمان امام و مقتدا خود لبیک بگویند و در سنگر تعلیم و تربیت برای ساختن کشوری آباد تلاش کنند.
رمضان براری افزود: افتخار می‌کنیم که سال تحصیلی جدید را با حضور بیش از 100 هزار فرهنگی و دانش‌آموز در 720 مدرسه تک شیفته آغاز می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بابل در مسیر تحول بنیادی کارهای بسیار اساسی انجام داده است، خاطرنشان کرد:  در طی دو سال گذشته با همت نمایندگان مردم بابل در مجلس زیباترین مدارس مازندران در بابل احداث شده و یا در حال احداث است.
براری تصریح کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش بابل 82 مدرسه در دست احداث دارد که در تاریخ آموزش و پرورش بابل بی‌نظیر است.
وی افزود: در طی دو سال گذشته بیش از 32 مدرسه در بابل احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است که این امر در راستای  حمایت دولت‌های نهم و دهم و مردم خیر و نیکوکار شهرستان بابل بوده است.
براری، تقارن بهار تعلیم و تربیت با بهار ایثار و ازخودگذشتگی را به فال نیک گرفت و افزود: امیدواریم امروز با برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانش‌آموزان در سنگر تعلیم و تربیت با سلاح قلم در مبارزه با دشمنان و کوردلان انقلاب گام‌های موثر و اساسی بردارند.
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول