اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار آبادان خبر داد:

نصب 1000 باکس جمع‌آوری زباله در آبادان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: در راستای نظافت عمومی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، یک هزار باکس زباله خریداری و در مناطق مختلف شهر نصب شد.

نصب 1000 باکس جمع‌آوری زباله در آبادان
محمدحسین عبیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: همه امکانات خود را در خدمات شهری به‌منظور تأمین بهداشت و نظافت عمومی شهر بسیج کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان هر شهری مسئله نظافت شهر است و مهم‌ترین شاخص نظافت یک شهر نیز جمع‌آوری به موقع و بهداشتی زباله است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان افزود: بعضی از شهروندان زباله‌های خود را در خیابان‌ها می ریزند که بعضاً باعث ایجاد ترافیک و موجب کار مضاعف برای کارگران شهرداری می‌شود.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر کارکنان شهرداری آبادان روزانه 200 تن زباله روزانه در سطح شهر آبادان جمع‌آوری و پاکسازی می‌کنند.
عبیات تصریح کرد: به‌طور مشخص اگر شهروندان به طور مستمر و جدی در حفظ فضاهای عمومی شهر، به خصوص حفظ پاکیزگی شهر نکوشند، به طور قطع هیچ مدیریت شهری نمی‌تواند در ارائه خدمات موفق باشد.
وی در ادامه گفت: با تصویب کارگروه اجتماعی استان خوزستان روز ۳۰ شهریورماه به عنوان روز نمادین نظافت عمومی انتخاب شد و قرار است در این روز با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی، اماکن عمومی و اداری نظافت شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان عنوان کرد: جمع آوری و دفن پسماند در آبادان به صورت سه شیفت در روز انجام می‌شود.
این مسئول ابراز داشت: در راستای ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان از ابتدای سال تاکنون یک هزار باکس زباله خریداری و در نقاط مختلف شهر نصب شد.
عبیات خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک جدول‌شوی، سه جارو خیابانی و یک لنج‌کش توسط شهرداری آبادان خریداری شده است.
وی متذکر شد: افزایش امکانات شهرداری از ابتدای سال تاکنون تأثیر بسزایی در ارائه خدمات نظافت عمومی به شهروندان آبادانی داشته است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان اذعان داشت: انتظار داریم که شاهد تلاش همه شهروندان همچون همیشه در حفظ و نگهداری وسایل عمومی به‌خصوص وسایل خدمات شهری و کاهش تولید زباله باشیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول