اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از پروژه کنسانتره زرند صورت می‌گیرد؛

افزایش 2 میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه کنسانتره سنگ آهن زرند 2 میلیون تن به ظرفیت تولید کنسانتره کشور افزوده می‌شود.

افزایش 2 میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن در کشور
مجید قانونی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: پروژه کنسانتره سنگ‌آهن 2 میلیون تنی شهرستان زرند 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت در حال حاضر چهار پروژه را در دست اجرا دارد، گفت: کارخانه کنسانتره سنگ آهن، گندله‌سازی، کک‌سازی و فولادسازی زرند در این شهرستان احداث می‌شود.
قانونی میزان سرمایه‌گذاری احداث فاز یک کارخانه 2 میلیون تنی کنسانتره زرند را حدود 219 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه برای 300 نفر اشتغالزایی می‌شود.
وی با بیان اینکه 45 درصد از تجهیزات ساخت به سایت ارسال شده است، تصریح کرد: تمام قراردادها برای ساخت تجهیزات خارجی و داخلی مورد نیاز این کارخانه منعقد شده است.
قانونی از بهره‌برداری پروژه توسعه کنسانتره سنگ‌آهن زرند تا پایان سال خبر داد و گفت: محصول نهایی کارخانه تولید سنگ‌آهن با عیار 68 درصد است که به مصرف واحدهای گندله‌سازی می‌رسد.
به گزارش فارس، طرح توسعه کنسانتره سنگ‌آهن زرند از 2 میلیون تن به 4 میلیون تن در سال نیز به مدت 24 ماه انجام می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول