اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد:

طرح توسعه تولید کنسانتره سیرجان گلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد طرح توسعه تولید کنسانتره از 2 میلیون تن در سال به 4 میلیون تن کلنگ‌زنی شد.

طرح توسعه تولید کنسانتره سیرجان گلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمان، بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان کارفرمای پروژه اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز اول کارخانه 2 میلیون تنی کنسانتره سیرجان سال گذشته به پایان رسیده است.
وی با اعلام اینکه در این سایت تولید کنسانتره سنگ آهن با ظرفیت 2 میلیون تن در سال و با خلوص 68 درصد انجام می‌شود، خاطر‌نشان کرد: با آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه تولید کنسانتره ظرفیت آن به 4 میلیون تن درسال افزایش می‌یابد.
سبحانی با بیان اینکه خط تولید کنسانتره 2 میلیون تنی تا پایان اسفند ماه سال جاری به اتمام می‌رسد، گفت: از آن زمان به بعد دوره بهره‌برداری شش ماهه از پروژه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خط تولید پروژه تغلیظ سنگ آهن سیرجان به لحاظ اندازه هندسی محصول دارای سه گروه محصول تولیدی است، افزود: دو گروه از این محصول به عنوان طرح زودبازده دانه‌بندی و پرعیارسازی شده و گروه سوم که کنسانتره سنگ آهن است، با عنوان محصول نهایی خط تولید محسوب می‌شود.
مدیرعامل فولاد سیرجان ایرانیان تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه 150 میلیون یورو برای خرید تجهیزات از داخل و خارج و تأمین امکانات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و هزینه استملاک زمین است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول