اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

فرهنگ رضوی جامعه را مقابل فرهنگ‌های بیگانه بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: شیوه ترویج فرهنگ رضوی ایجاد ارتباط معنوی جامعه با این فرهنگ است که فکر کردن و اندیشیدن به این فرهنگ می‌تواند جامعه ما را در مقابل فرهنگ‌های بیگانه بیمه کند.

فرهنگ رضوی جامعه را مقابل فرهنگ‌های بیگانه بیمه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در جمع مسئولان ارشاد خراسان جنوبی اظهار داشت: هنر در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) باید گامی در مسیر اعتلای فرهنگ اسلامی بردارد.
وی با اشاره به اینکه از قدیم‌الایام هنرمندان زمانی که به نگارش قرآن می‌پرداختند مورد استقبال بسیاری از مردم واقع می‌شدند، ادامه داد: همین هنر است که سبب اعتلای فرهنگ اسلامی و اعتقادات مذهبی می‌شود؛ هنرمندان باید با شرکت در جشنواره امام رضا(ع) و با ارائه آثار معنوی خود زمینه استفاده مردم از این آثار را فراهم کنند.
پورسلطانی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه جشنواره‌ها زمینه رقابت سالم بین هنرمندان را فراهم می‌کند، تصریح کرد: هنرمند در هر جایی که باشد احتیاج به بها دارد و برپایی چنین جشنواره‌هایی بهانه‌ای برای بها دادن به قشر هنرمند است.
وی ادامه داد: برپایی جشنواره‌هایی از این نوع که رنگ و سیاق مذهبی دارد می‌تواند در گسترش معارف دینی در بین افراد جامعه مفید باشد و استمرار تولید آثار هنری دینی و مذهبی نیاز به تقویت و حمایت بیشتر از هنرمندان در این عرصه دارد.
فرماندار بشرویه با بیان اینکه برگزاری اینگونه جشنواره‌ها تأثیر به سزایی بر روی فرهنگ اسلامی و مذهبی دارد، تصریح کرد: همان طور که در صدر اسلام فرهنگ غنی اسلامی هنرمندان ایرانی به کمک مذهب تشیع آمدند و در گسترش آن نقش به سزایی ایفا کرد در حال حاضر و در آینده معارف با کمک هنر سریع‌تر گسترش پیدا می‌کند.
پورسلطانی با تأکید بر اینکه افراد شرکت کننده در جشنواره نباید ناشناس بمانند و باید به جامعه معرفی شوند، یادآور شد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها باید با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق‌تری همراه باشد تا بتواند استقبال کننده بیشتری را جذب کند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول