اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز خبر داد:

دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد مالکیت در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای جاعلان اسناد ملکیت در کرج خبر داد.

دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد مالکیت در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حمیدرضا گل صباحی با اعلام این خبر اظهار داشت: اعضای باند 5 نفره جاعلان حرفه‌ای اسناد ملکی که با شناسایی خانواده افراد زندانی در قبال آزاد کردن فرد زندانی با سند مجعول از آنها مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کردند، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران و البرز شناسایی و دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در پی دریافت پرونده‌ای ازسوی مراجع قضائی مبنی بر اینکه 3 جاعل به نام‌های «رضا»،«امیر» و زنی به نام«سیما» با جعل سند مالکیت یک قطعه زمین و تودیع وثیقه متهمی به نام «آرش» که در حال سپری کردن زمان حبس خود در زندان بود موفق شده‌اند نامبرده را با همان سند جعلی آزاد کنند، رسیدگی به موضوع و دستگیری این افراد در دستور کار مأموران قرار گرفت.
این مسئول تصریح کرد: در حین انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس درباره شناسایی متهمان، مأموران متوجه شدند که افراد جاعل با جعل سند مالکیت دیگری درصدد آزادی یک نفر زندانی به نام «حامد» از یکی از زندان‌های تهران هستند بنابراین بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی مأموران به محل اختفای جاعلان که قبلا شناسایی شده بود اعزام و هر سه متهم را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز در ادامه افزود: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم خود و آزادی یک نفر زندانی با سند جعلی در بازجویی‌های خود اذعان کردند که آنها تنها نقش رابط را دارند و جاعلان اصلی افرادی هستند به نام‌های «سام» و «حمید» که پس از جعل سند مالکیت، اسناد را تحویل این 3 متهم داده و آنها نیز پس از شناسایی سوژه خود و اخذ مبالغ هنگفت از خانواده زندانی اقدامات لازم را درباره تودیع وثیقه متهم دربند و آزادی آنها را انجام می‌دادند.
گل صباحی گفت: با توجه به اعترافات متهمان و انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای هر 2 متهم در شهرستان کرج شناسایی و طی دو عملیات جداگانه این دو متهم دستگیر و از محل زندگی آنها تعداد زیادی اوراق دولتی و مبایعه نامه‌های سفید و همچنین ابزار و آلات جعل کشف و ضبط شد.
هر 5 متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آنجا روانه زندان شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول