اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ناشر دفاع مقدس:

نشر کتاب‏های دفاع مقدس باید مورد حمایت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر انتشارات کتاب‏های دفاع مقدس حوا مسئله توزیع را اصلی‌ترین معضل انتشارات در چاپ کتاب‏های دفاع مقدسی دانست.

نشر کتاب‏های دفاع مقدس باید مورد حمایت قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌، سیدعلی کاشفی خوانساری ظهر امروز در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، ‌درباره استقبال نهاد‏های دولتی از آثار دفاع مقدس اظهار داشت: در انتشاراتی‏ها سیستم تعریف شده‏ای نیست که همه ادارات را ویزیت کند و انتظار حمایت از جانب آن‏ها را داشته باشد، ضمن اینکه چنین حرکتی هم درست نیست اما همه نهاد‏های دولتی بودجه فرهنگی دارند به نظرم بخشی از آن را باید به خرید آثار ارزشی اختصاص بدهند.
وی همچنین به چاپ شش نمایشنامه در حوزه دفاع مقدس توسط انتشارات حوا اشاره داشت و ادامه داد: «مرگ ناصری» جمشید خانیان، غربت همسایه علیرضا حنیفی، خیزران چشم‏ها محمدرضا الوند، ملاقات در ساعت 7 مجید کاظم‏زاده، دریای سرخ‏آبی محمدرضا بیگناه و بدریه؛ ما ادری؟قاسم لطفی خواجه‏پاشا آثاری هستند که در این چند ماه اخیر منتشر شده‏اند که با توجه با نامداری نویسندگانش در عرصه هنرهای نمایشی فکر می‏کنم با استقبال خوبی در نمایشگاه روبرو شوند.
این نویسنده کودک و نوجوان در پایان از چاپ دو اثر ترجمه ادبیات پایداری جهان برای نوجوانان در این انتشاراتی خبر داد و گفت: برای علاقمندان به ادبیات نوجوان دو کار ترجمه در حال‏ و هوای ادبیات پایداری را به نمایشگاه رسانده ایم.روزی مادرم برمی‏گردد ترجمه مریم رزاقی و «آسمان خاکستری» ترجمه منوچهر اکبرلو عناوین این کتاب‏ها هستند.  
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول