اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایانه‌های نفتی جزیره خارک استان بوشهر خبر داد:

اضافه شدن 4 فروند یدک کش به ناوگان نفتی خارک

خبرگزاری فارس: رئیس پایانه‌های نفتی جزیره خارک استان بوشهر گفت: برای تقویت ناوگان دریایی این پایانه چهار فروند یدک کش خریداری شده و بزودی به ناوگان این پایانه می‌پیوندد.

اضافه شدن 4 فروند یدک کش به ناوگان نفتی خارک
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی پایانه‌های نفتی خارک عباس اسدروز اظهار کرد: تقویت ناوگان دریایی ضمن افزایش سرعت پهلو دهی و جداسازی، کیفیت پهلو دهی و ایمنی را نیز افزایش می‌دهد.
وی اضافه کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در نظر دارد که ناوگان دریایی خود، از جمله یدک کش‌ها را به آخرین تکنولوژی روز دنیا مجهز کند تا از این طریق بتواند از نظر کمی و کیفی عملیات صادرات نفت خام را بخوبی مدیریت و کنترل کند.
اسد روز یادآورشد: هم اکنون پایانه نفتی خارک دارای پرقدرت‌ترین یدک کش‌های خاورمیانه با قدرت 5 هزار اسب بخار است که در نوع خود بی نظیر هستند.
وی با بیان اینکه جزیره خارک، مهم‌ترین صنعت نفت کشور را به اقتصاد جهانی پیوند می‌دهد، افزود: هم اکنون کل تولید نفت کشور، مازاد بر تغذیه پالایشگاه‌ها توسط خطوط لوله از گناوه به مخازن جزیره خارک پمپاژ می‌شود.
اسدروز، خطوط لوله جریانی، اسکله‌های صادراتی و مخازن ذخیره سازی نفت خام را از جمله زیرساخت‌های استراتژیک شرکت پایانه‌های نفتی ایران برشمرد و گفت: هم اکنون در این سه حوزه، پروژه‌های خوبی دردست اجراست که از میان آنها می‌توان به حفاظت اندی و کاتدی، تعمیر خطوط لوله و احداث مخازن چهار میلیون بشکه‌ای نفت خام اشاره کرد.
وی استاندارد سازی تاسیسات، تجهیزات، ابزارهای الکترونیک و ابزار دقیق را از دیگر برنامه‌های پایانه نفتی خارک تا پایان سال جاری برشمرد؛‌بیش از 90 درصد صادرات نفت خام کشور از طریق پایانه نفتی جزیره خارک انجام می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول