اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خبر داد:

صرفه‌جویی 14 میلیارد ریالی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از صرفه‌جویی 14 میلیارد ریالی در پارس جنوبی خبر داد.

صرفه‌جویی 14 میلیارد ریالی در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید عبدالله کاظمی شاهاندشتی در آیین برگزاری دوره‌های آموزشی بدو استخدام در منطقه ویژه اظهار داشت: منطقه ویژه پارس تاکید زیادی بر آموزش نیروها در تمام سطوح دارد و تمام کارکنان و مدیران در طول سال از این آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند.
رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از تدوین طرح جامع آموزش این سازمان خبر داد و افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی بدو استخدام بیش از 14میلیارد ریال در هزینه آموزش منطقه ویژه پارس صرفه‌جویی شده است.
کاظمی شاهاندشتی تصریح کرد: در همسویی با بهره‌وری منابع انسانی و در راستای توانمندسازی و آموزش نیروهای جدیدالاستخدام‏ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با برگزاری دوره‌های آموزشی بدو استخدام در منطقه ویژه پارس از سه سال پیش تا کنون حدود 14 میلیارد ریال صرفه‌جویی شده است.
وی اضافه کرد: دهمین دوره آموزشی نیروهای جدیدالاستخدام پارس جنوبی با حضور 37 نفر از نیروهای تازه استخدام شده وزارت نفت در دو گروه به مدت سه ماه، از روز شنبه 19 شهریور، در محل مرکز همایش‌های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس با استفاده از پتانسیل و امکانات آموزشی بسیار خوب موجود در این مرکز در حال برگزاری است.
کاظمی با بیان اینکه نیروهای جدیدالاستخدام، 16 رشته آموزشی را طی می‌کنند ادامه داد: میزان آموزش این نیروها به صورت هر نفر 380 ساعت بوده و به طور منظم برگزار خواهد شد.
رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه پارس یادآور شد: از سال 85 تاکنون دوره‌های آموزشی نیروهای جدیدالاستخدام پارس جنوبی توسط آموزش سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود که می‌توان در این زمینه به آموزش قریب به 140 نفری نیروهای جدیدالاستخدام اشاره کرد.
کاظمی اضافه کرد: با توجه به اهمیت راهبردی منطقه و نقش تاثیرگذار آن در توسعه کشور، ارائه خدمات آموزشی به متقاضیان کار و اشتغال در منطقه، مورد توجه مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: آموزش افراد از شاخص‌های ضروری توسعه پایدار است و تحقق آن موجب توازن در توسعه و تحول زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی با توسعه صنعت نفت می‌شود.
کاظمی افزود: ارائه خدمات آموزشی علاوه بر افزایش انگیزه کار و تلاش در بین شاغلان و متقاضیان کار، موجب تحول در منابع انسانی صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس خواهد شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول