اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد:

برگزاری 63 دوره آموزش تخصصی و عمومی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری 63 دوره آموزش تخصصی و عمومی در پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری 63 دوره آموزش تخصصی و عمومی در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید عبدالله کاظمی شاهاندشتی در حاشیه برپایی دوره‌های آموزشی تخصصی در منطقه ویژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به آموزش و پژوهش در منطقه ویژه پارس در دو سال گذشته بسیار خوب و مناسب بوده و کارکنان و مدیران و نیروهای جدیدالاستخدام از آموزش‌های لازم برخوردار شده‌اند.
رئیس اداره آموزش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از ارائه بیش از 21 هزار نفرساعت آموزش در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس، در پنج ماه نخست سال جاری کارکنان این سازمان، 21 هزار و 577 نفرساعت در دوره‌های تخصصی و عمومی آموزش دیده‌اند.
شاهاندشتی با اشاره به عملکرد 5 ماهه اداره آموزش این سازمان یادآور شد: دوره‌های برگزار شده شامل دوره‌های عمومی و تخصصی‏ بوده که با استقبال خوب کارکنان این سازمان و به منظور توانمندسازی‏، رشد و تعالی سازمانی منابع انسانی و با استفاده صحیح و بهینه از امکانات و سخت‌افزارهای موجود در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شده است.
وی از برگزاری 63 دوره آموزش تخصصی و عمومی در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت پنج ماه نخست سال جاری، 43 دوره تخصصی داخل سازمان با حضور 713 نفر و 14 هزار و 879 نفر ساعت آموزش، 14 دوره تخصصی خارج از سازمان با شرکت 24 نفر از کارکنان و در مدت 450 نفرساعت آموزش، 4دوره آموزشی عمومی داخل سازمان با حضور چهار هزار و 236 نفر و در مدت شش هزار و 204 نفر ساعت آموزش و 2 دوره آموزش عمومی خارج از سازمان برای 24 نفر برگزار شده است.
رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه در شهریورماه سال جاری نیز برخی دوره‌ها در حال برگزاری است گفت: دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی، ارائه مطلب (power  point)، نرم‌افزارکامفار، اصول حاکم بر قراردادها و معاملات، آیین‌نامه‌های دریایی و بندری در ایران، قانون کار، مدیریت دانش، حفاظت گفتار (حراست)، تهدیدات در حوزه IT و امنیت در شبکه رایانه، مدیریت مصرف انرژی و آموزش ترانسفورماتور از مهم‌ترین دوره‌های برگزار شده از سوی اداره آموزش سازمان منطقه ویژه در 5 ماهه نخست سالجاری است.
شاهاندشتی، آموزش را یکی از پیچیده‌ترین وظایف در اداره امور هر سازمان و به ویژه در مدیریت نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: آموزش از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های هر سازمانی بوده و نظام آموزشی تکمیل‌کننده نظام استخدامی به شمار می‌رود که باعث توانمندی نیروی انسانی موجود شده و موفقیت‌های آتی را تضمین می‌کند.
وی نقش آموزش را در سازمان‌ها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: آموزش باعث بینش و بصیرت عمیق‌تر دانش و توانایی و مهارت بیشتر پرسنل شاغل در سازمان برای اجرای وظایف محوله می‌شود و نتیجه آموزش صحیح و اصولی رسیدن به هدف‌های سازمانی با کارآیی و ثمربخشی بهتر و بیشتر است.
شاهاندشتی اضافه کرد: تاکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه آموزش سازمان منطقه ویژه پارس و همراهی مدیریت‌های مختلف، موفقیت‌های فراوانی در این حوزه حاصل شده است.
وی بیان داشت: برای افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی باید دانش خود را افزایش دهیم و بر دانایی و توانایی‌های خود بیافزاییم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول