اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اورژانس محمودآباد خبر داد:

افزایش 24 درصدی مأموریت‌های اورژانس محمودآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اورژانس محمودآباد در دیدار پرسنل این مرکز با امام جمعه محمودآباد از افزایش حدود 24 درصدی مأموریت‌های اورژانس این شهر در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 24 درصدی مأموریت‌های اورژانس محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، بعدازظهر امروز سرپرست و پرسنل مرکز اورژانس این شهر با امام جمعه دیدار  و عملکرد و فعالیت‌های خود را در شش ماهه اول سال جاری تشریح کردند.
سرپرست اورژانس محمودآباد با معرفی پرسنل حاضر به بیان عملکرد فنی و اقدامات انجام شده توسط پرسنل پایگاه‌های اورژانس این شهرستان پرداخت و بیان داشت: با وجود گذشت مدت کم از فعالیت اورژانس در این شهرستان و جوان بودن نیروهای موجود و کمبود پرسنل با تکیه بر توانایی و علم و پشتکار همین پرسنل موجود موفق به افزایش ماموریت‌ها امدادی به‌میزان 54 درصد و  23 درصد در طی مدت شش ماه 90 نسبت به سال‌های 88 و 89 شده است.
حمیدرضا فرنیا همچنین پس از ارائه مکتوب عملکرد اورژانس در سال‌های اخیر به بیان روحیات معنوی و مذهبی پرسنل اورژانس پرداخت و درباره فعالیت‌های صورت گرفته درباره برنامه‌های ختم قرآن، کمک به ایتام و برنامه‌های دیگر در این زمینه اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان با استقبال خوب پرسنل این مرکز ضیافت افطاری در کنار کودکان بی‌سرپرست در مرکز نگهداری (خانه مهدی) و با حضور مدیر کل بهزیستی مازندران و جمعی از مسئولان شهرستان در فضایی معنوی و روحانی برگزار شد و اثرات مثبت آن همچنان در فضای کاری این مرکز ادامه دارد.
در ادامه امام جمعه شهرستان محمودآباد با تمجید از فعالیت‌های مثبت اورژانس 115 این شهرستان و ابراز رضایت از عملکرد پرسنل آن تصریح کرد: با توجه به نوع ماموریت‌ها صبر، متانت و خوشرویی را سرلوحه کارهایتان قرار دهید.
حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی افزود: داشتن روحیه نشاط و شادابی در مواجهه با بیماران عامل موثری در تقویت روحی و روانی بیمار دارد و بر تزریق روحیه جوانی و شادابی در این زمینه تلاش شود.
اسماعیلی همچنین اطلاع‌رسانی بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و همچنین ارائه آموزش به مردم را خواستار شد.
امام جمعه محمودآباد در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه نوع و میزان فعالیت در پایگاه‌ها ممکن است در روحیه شما تأثیرگذار باشد نباید کمترین خللی در روحیه و ارتباط شما با خانواده ایجاد کند و سعی کنید اخلاق‌مداری و خوشرویی در برخورد با اعضای خانواده را مدنظر قرار دهید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول