اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق آخرین آمار از عید فطر تا روز گذشته؛

1200ماموریت اورژانسی در اصفهان صورت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تعداد مأموریت‌های اورژانس استان از روز گذشته یک هزار و 200 و از این تعداد، 438 مورد مربوط به حوادث تصادفی و 582 مورد غیر ترافیکی بوده است.

1200ماموریت اورژانسی در اصفهان صورت گرفت
حمید اسماعیلی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با میزان حوادث اورژانس هم‌زمان با آغاز موج دوم سفرهای استانی در استان اصفهان اظهار داشت:  طبق آخرین آمار از عید فطر تاکنون تعداد مأموریت‌های اورژانس در سراسر استان یک هزار و 200 مورد گزارش شده که از این تعداد، 438 مورد مربوط به حوادث تصادفی و 582 مورد غیر ترافیکی بوده است.
وی اضافه کرد: از تعداد کل مأموریت‌های اعزامی اورژانس در این مدت 714 مورد آن به بیمارستان اعزام شده‌ و بقیه به صورت سرپایی درمان شده‌اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در مورد تعداد افراد فوت شده در حوادث جاده‌ای از عید فطر تاکنون در جاده‌های استان اصفهان بیان داشت: تاکنون 5 نفر در جاده‌های استان جان خود را از دست داده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین از 181 مورد مأموریت غیر ترافیکی، 41 مورد به صورت سرپایی یا عدم رضایت بوده و 140 مورد نیز در بیمارستان بستری شده‌اند.
اسماعیلی با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های فعال اورژانس در استان اصفهان 96 پایگاه است، اظهار داشت: همچنین 44 پایگاه جاده‌ای در ورودی شهرها، 49 پایگاه شهری، یک پایگاه امداد هوایی و دو پایگاه امداد موتوری اورژانس در سراسر استان مستقر هستند.
وی یادآور شد: پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس که در مبادی ورودی شهر مستقر هستند از ساعت 9 تا 12 ظهر و 18 تا 21 به مسافران نوروزی امدادرسانی میکنند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ارتباط با تعداد نیروهای مستقر در پایگاه‌های اورژانس در سراسر استان افزود: این مرکز در کل 640 نفر پرسنل در اختیار دارد که از این تعداد 198 نیروی عملیاتی و 31 نفر نیروی عملیاتی اتاق فرمان و یک نفر کارشناس مرکز فرماندهی عملیات استان همواره در طول 24 ساعت شبانه روز در حال آماده‌باش هستند که در مجموع 230 نفر از نیروهای اورژانس در سراسر استان اصفهان فعال هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول