اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

دانش‌آموزان باید خود را برای دفاع از کشور در جبهه‌های علمی آماده کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: دانش‌آموزان برای دفاع از کشور در محافل علمی و مدیریت جامعه، خود را آماده کنند.

دانش‌آموزان باید خود را برای دفاع از کشور در جبهه‌های علمی آماده کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در مراسم نمادین نواختن زنگ در مدرسه شاهد چهار نیشابور اظهار داشت: دشمنان برای سیطره پیداکردن بر جوانان ما نقشه‌های فراوانی دارند.
وی گفت: امروز دشمن جوانان و نوجوانان را با مشغول ساختن به ماهواره و اینترنت مورد هدف قرار داده است تا آینده کشور اسلامی را نابود کند.
وی تصریح کرد: امروز در هر جای دنیا اگر پای بگذارید نام جمهوری اسلامی ایران برای ملت‌ها آشنا است.
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان نیشابور، تأکید کرد: امروز نه‌تنها استکبار نتوانسته در ایران غلطی بکند بلکه در کشورهای دیگر نیز موج اسلام‌خواهی بپا خواسته است و کشورهای اسلامی راه‌های افتخار و پیشرفت را با محوریت اسلام برای خود پیدا کرده‌اند.
هاشمی خطاب به دانش‌آموزان گفت: امیدواریم دانش‌آموزان با توجه به علم و ارزش‌های متعالی اسلامی برای فردای ایران بتوانند مدیران کشور بوده و دنباله‌رو ارزش‌های امام خمینی(ره) باشند.
وی با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان و معلمان و مدیران آموزش و پرورش گفت: همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس برکت خاصی دارد که این را به تمام خانواده‌های پاسدار و رزمنده و جانبازان تبریک عرض می‌کنم.
معاون استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: تمام فضای ارزشی و معنوی جامعه در کشور به برکت امام خمینی(ره) است.
فرماندار نیشابور با تأکید بر تفاوت فراوان مقایسه فضای قبل از انقلاب با امروز افزود: در آن زمان به جای قرآن خواندن برای دانش‌‌آموزان ترانه پخش می‌کردند.
هاشمی خاطرنشان کرد: حکومت شاهنشاهی قصد داشت که ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی مردم را نابود کند و کشور را نوکر مستکبران جهانی و ژاندارم منطقه قرار دهد.
وی یادآور شد: با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دشمنان جنگ را هشت ساله را بر ما تحمیل کردند که جوانان ما در برابر تمام دشمنان ایستادگی کردند.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول