اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

انتخابات تقویت‌کننده نظام مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: انتخابات تقویت‌کننده نظام مردم‌سالاری دینی است.

انتخابات تقویت‌کننده نظام مردم‌سالاری دینی است
عباس اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مردم همیشه نقش خود را در انتخابات به بهترین نحو ایفا کرده‌اند و به انتخابات و شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی نگاه می‌کنند.
وی افزود: نگاه مردم به انتخابات، نگاه دقیقی است و از این رو انتخابات تاثیر بسزایی در تقویت نظام مردم سالاری دینی دارد.
اقبال تصریح کرد: مردم ایران همواره در انتخابات متعدد خوش درخشیده‌اند و نمونه آن حضور پرشور 40 میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری بود.
فرماندار فردوس عنوان کرد: در انتخابات فارغ از اینکه هر کس به چه کاندیدی رأی داده می‌توان گفت که مهم‌ترین انگیزه مردم در انتخابات، تقویت نظام است.
وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: اگر چه فتنه‌گران نگذاشتند که شیرینی انتخابات در کام مردم بماند اما  باز هم مردم از این امتحان سربلند بیرون آمدند و با شکوه هرچه بیشتر در صحنه حاضر شده و فتنه‌گران را بر سر جای خود نشاندند.
اقبال افزود: حتی کسانی هم که به دو کاندید شکست خورده رأی دادند متوجه شدند که هدف آنان نابودی نظام و ضدیت با مقام عظمای ولایت است.
فرماندار فردوس تصریح کرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مردم هوشیار بیدار هستند و با حضور پرشور خود نمی‌گذارند که عده‌ای از احساسات پاک آنها سوء استفاده کنند.
وی با ابراز خرسندی از عملکرد مسئولان اجرایی در رابطه با انتخابات نیز بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مسئولان در بحث انتخابات خوب عمل و فضا را برای حضور حداکثری مردم آماده کرده‌اند.
اقبال گفت: نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بدون هیچ دغدغه‌ای برگزار و مردم بار دیگر با حضوری پرشور وفاداری خود را به نظام اسلامی و مقام عظمای ولایت نشان می‌دهند.
وی افزود: پس از برگزاری انتخابات هر فردی از کاندیدا که نامش از صندوق بیرون آید پس از تایید شورای نگهبان نماینده مردم می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول